Dalga mode ; "ON"

Cevap: Aziz YILDIRIM "ÜST ÜSTE 3 YIL ŞAMPİYON OLACAĞIZ" | Evet Aziz'im Dinliyoruz



son dakika azize istifa etti,evet yine son dakika azize kararından vazgeçti:D:D
 
Fener 'in 5 dakikalık Şampiyonluk kutlaması



Fenerbahçe’nin hevesi kursağında kaldı :asd:





Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda yaşanan anons krizi büyük bir hüzünle noktalandı. :asd:





Önce sevindiler, sonra üzüldüler

Fenerbahçe-Trabzonspor maçının bitişiyle beraber Kadıköy'de büyük bir sevinç yaşandı. Fakat Bursa'dan alınan yanlış istihbaratın kısa süre sonra anlaşılmasıyla beraber sevinç çığlıkları yerini hüzünlü bir havaya bıraktı.



Kadıköy'de anons krizi

Kadıköy'de maçın bitiş düdüğüyle beraber, Beşiktaş'ın beraberliği yakaladığı yönündeki haberler Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda büyük bir sevinçle karşılaştı. Bu haberin stadda defalarca anons edilmesi sonucunda yedek kulübesindeki oyuncular da stada girerek şampiyonluk kutlamaları yapıldı. Fakat Bursa'dan gelen haberler sevincin yerini hüzne bıraktı.





:uyy:
 
Cevap: Fenere en güzel sözler



Mesele topu götü ile tutmak değil yeğen,mesele sezon sonunda götü kurtarmaktır :D:D
 
Cevap: Aglayanlarmi var..!!!



Aglayin lan, Mor menekse için aglayin! :D :D Eziksiniz
 
Cevap: Fenerin 5 dakikalik Sampiyon kutlamasi



yahuuu bunlar gerçekten embesilmiş yaaa :D bu kadar olacaklarını düşünmemiştim..
 
Cevap: Aglayanlarmi var..!!!



Ilk aklima gelen sey bu oldu. Gerizekali Cristian, cin olmadan adam carpmaya kalkarsan olacagi bu. Don Brezilya'na sen. Senin gibi capulculara kalmadi baska takimla alay etmek.
 
Cevap: Aglayanlarmi var..!!!



Owww Baroni Baroni :D

Patladı bi yerine .D
 
Cevap: Fenere en güzel sözler



Mesele g.tünle top kurtarmak değil yeğen, mesele sene sonunda g.tü kurtarmak...
 
Cevap: Fenerin 5 dakikalik Sampiyon kutlamasi



Ne zevkli oldu ya ne güzel acı çekiyorlar :D:D:D
 
Cevap: Fenere en güzel sözler



Soz moz yok abi direk guleceksin bu hirbolara :D :D :D
 
Cevap: Fenerin 5 dakikalik Sampiyon kutlamasi



O anons bence kasti yapıldı aklınca bunu biz hakettik ve o coşkuyuda bir kaç dakikada olsa yaşamak hakkımız demeye getirdiler ama o anonsdan sonra tüm konsantrasyonunu bozdular fenerin.

Belkide bir son dakika golünü kendi amatörlükleriyle engellemiş oldular.

Bitmiş bir maçdan sonra bu anonsun yapılmasının açıklaması yok olamazda.
 
Cevap: Aziz YILDIRIM "ÜST ÜSTE 3 YIL ŞAMPİYON OLACAĞIZ" | Evet Aziz'im Dinliyoruz



anons şampiyonları :D
 
Cevap: Fenerin 5 dakikalik Sampiyon kutlamasi



2.liği kutluyorlardır belki saöçgladghlkadglşafas :asd: :asd:
 
Cevap: Aglayanlarmi var..!!!



Başkanları da aynı yönetimi, futbolcusu, taraftarı da hepsi aynı nasıl bu kadar benzeşebiliyorlar şaşırıyorum. Tepeden tırnağa aynı seviyesizlik.
 
Cevap: Fenere en güzel sözler



Diyecek söz buulamıyorum ahahahahahahahhahahahahahaha fener aahahahahhahahahahahahahah fenerrrrrrrrrrr ahhahahaha



:D:D:D:D:
 

Ekli dosyalar

  • Untitled.webp
    Untitled.webp
    24 KB · Görüntüleme: 114
  • 1.webp
    1.webp
    7,7 KB · Görüntüleme: 122
Geri
Üst Alt