Şikeciler
--------------------------------Volkan Demirel--------------------------------------
-Gökhan--------Kjaer---------------------Alves------------------Caner-------------
-----------------Souza---------------------Ozan--------------------------------------
-Feghouli-------------------Diego-------------------------------Nani-----------------
-----------------------------Van Persie------------------------------------------------
1.Fabiano
2.Şener
3.Ba
4.Topal
5.Volkan
6.Alper/Meireles/Sow
7.Fernandao
Beşiktaş
-------------------------------------Tolga---------------------------------------
-Beck----------Rhodolfo------------------Ersan----------Tosic-----------------
---------------Atiba--------------------------Oğuzhan---------------------------
-Töre----------------------------Sosa---------------------Quaresma------------
-------------------------------Gomez----------------------------------------------
Yedekler
1. Günay
2. Milosevic
3. Serdar
4. Olcay
5. Kerim
6. Tolgay/Veli + (SAKAT)
7. Cenk
Şu adamlar bile bizden iyi kadro kurdu şu halde. Borçları bizden 100 Milyon Lira daha fazla, birinin stadyumu yok. 20 senede 2 kere şampiyon olabilmiş, 2 yıldız geride ve 2 hediye şampiyonluk kazanmış ona rağmen 15 bile edememiş.
Diğeri şike hükümlüsü başkanı, kokuşuk medya ve camiası, son 4 senede sadece 1 kez Avrupa'da oynayabilmiş, son 5 senede ise 1 kez mücadele edebilmiş, 7 senedir Şampiyonlar Ligi yüzü görmemiş bir takım.
YAZIKLAR OLSUN SANA BE ADAM!