Dursun Aydın Özbek İSTİFA!

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693
Galatasaray'ın vizyonunu geriye çeken, Galatasaray'ı 3. lig amatör bölgesel mahalle takımı gibi yönetmeye çalışan, Avrupa kupası hedefi olmayan, yabancı ve iyi yıldız futbolcular almayacağını söyleyen, gayet vizyonsuz teknik direktörle çalışan, Sabri-Balta-Çolak-Umut vs... gibi Galatasaray'a yıllık 10 milyon TL'den fazla zararı olan adamlarla bu sene de anlaşması derken Dursun Özbek geldiği günden beri Galatasaray'a zarar veriyor.

Acilen istifa etmesi gerekiyor. Ligler başlamadan bu kaostan çıkmamız lazım.
 
Oo Emre nerelerdeydin? /guest mode off?

Bu seneyi gömdük malesef bu adamlar hayatta koltuk bırakmaz
 
bu adami rakipsiz baskan yaptiranlar utansin.
 
[h=2]Dursun Aydın Özbek[/h]
adamın zaten isminde iki fail kelime var..
 
bizim dememizler bi sey olmaz.dursun bu sezonu bitirir ve sezon sonunda sampiyonsa cl`ye felan bakmadan onu desteklemeye devam ederler. ne de olsa galatasaray`in hedefi turk olan takimlari yenmektir.
 
Acilen istifa etmeleri lazım, yoksa camia kaosa doğru sürekleniyor.
 
Artık gözümde Galatasaray Başkanı değildir. Sıradan biridir.
 
Defolun gidin acilen, Antalyaspor'dan kötü yönetilen bir Galatasaray var.

Defolun gidin halı saha takımına başkan olamayacak adam geldi Galatasaray'ın başına geçti.
 
daha icraatları var biraz daha para yemeden gitmez zaten kendiside göze almıştır en az sezon ortasına kadar ne yersek kardır gözüyle bakıyor.
 
İlk iç saha maçında sağlam bir beyaz mendil protestosu lazım yoksa koca sezon çöpe gidecek.
 
Acilen istifa etmeleri veya görevden alınmaları lazım.

110 yıllık tarihimizin en kepaze, en vizyonsuz yönetimi başta.
 
Tuvalette işeyişini gördüğümde bundan adam olmayacağını anlamıştım. Elini bile yıkamayan adam, kendine faydası yok bize hiç olmaz.
 
Şikeciler

--------------------------------Volkan Demirel--------------------------------------

-Gökhan--------Kjaer---------------------Alves------------------Caner-------------

-----------------Souza---------------------Ozan--------------------------------------

-Feghouli-------------------Diego-------------------------------Nani-----------------

-----------------------------Van Persie------------------------------------------------

1.Fabiano
2.Şener
3.Ba
4.Topal
5.Volkan
6.Alper/Meireles/Sow
7.Fernandao

Beşiktaş


-------------------------------------Tolga---------------------------------------

-Beck----------Rhodolfo------------------Ersan----------Tosic-----------------

---------------Atiba--------------------------Oğuzhan---------------------------

-Töre----------------------------Sosa---------------------Quaresma------------

-------------------------------Gomez----------------------------------------------

Yedekler

1. Günay
2. Milosevic
3. Serdar
4. Olcay
5. Kerim
6. Tolgay/Veli + (SAKAT)
7. Cenk

Şu adamlar bile bizden iyi kadro kurdu şu halde. Borçları bizden 100 Milyon Lira daha fazla, birinin stadyumu yok. 20 senede 2 kere şampiyon olabilmiş, 2 yıldız geride ve 2 hediye şampiyonluk kazanmış ona rağmen 15 bile edememiş.

Diğeri şike hükümlüsü başkanı, kokuşuk medya ve camiası, son 4 senede sadece 1 kez Avrupa'da oynayabilmiş, son 5 senede ise 1 kez mücadele edebilmiş, 7 senedir Şampiyonlar Ligi yüzü görmemiş bir takım.

YAZIKLAR OLSUN SANA BE ADAM!
 
TT organizasyonu yapalım hadi açın başlık. DursunÖzbekİstifa şeklinde
 
Bu adam en fazla muhasebeci filan olur, futboldan hiç birsey anlamiyor. HIÇ BIRSEY.
 
Fenerbahçe'nin borcu 970.000.000 TL

Beşiktaş'ın borcu 1.000.000.000 TL

Galatasarayın borcu 870.000.000 TL

ama FFP yüzünden transfer yapamayan biz.

Fenerbahçe'nin kurduğu kadronun imza parası hariç senelik ücreti 50.000.000 Euro, bize gelince FFP var.
 
Geri
Üst Alt