Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Kongre yapılsa ne olacak?

Yine Adnan Öztürk erkenden adaylığını açıklar ve daha ikinci aday çıkmadan çekilir.

Yine Eşref H. ve Süheyl Batum aday olur. Sonra karşılarına Dursun Özbek, Burak Elmas ayarında bir rakip ıkar ve liselilerin dediği olur.
 
Bu ekip gidene kadar taraftarlığı askıya aldım.

Neyini takip edip izleyelim bu kepazeliğin?
 
İstifa etmek; yaptığını hatayı kabullenen, yaptığı bu hata sonucu telafi edilemeyecek zararlar verdiğine inanan, erdemli insanların işidir..

Çok beklersiniz..

Hala transferden bahsediyorlar..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
İstifa etmeyecekler. Hoca yönetim tarafından kovulana, yönetim de divan kurulu tarafından gönderilene kadar takımı mahvetmeye devam edecekler.

Erden Timur'un gittiği gün söyledim. Bu takımdan bu sezon hiçbir şey olmaz dedim. Karamsarlıkla suçlandım. Görünen köy kılavuz istemez. Şekil A. Her şey ortada.

Beşiktaş'tan 80 yıldır yenmeyen farkı yiyip, Şampiyonlar Ligi play-off'unda İsviçre Liginin sonuncusuna elendik.
 
Şampiyon hoca zart zurt rekor mekor.
 
Bu adamlar istifa eder mi hiç. Birinin derdi florya, doğruysa birilerinin derdi bilet, birinin derdi 100 milyon TL maaşı ve egosu.

Ekmek elden su gölden yaşıyorlar. İstifa etmek bir erdemdir derler.

Bunlar erdemli insanlara benziyorlar mı hiç.

Yazık. Valla yazık.
 
İstifa etmezler, maddi ve manevi çıkarları söz konusu. İkisi de egolu insanlar. Beraber çalıştıkları insanları yönetemeyen, kendi başarısızlıklarını o insanlara yıkan tipler. Dursun’un ne olduğunu biliyorduk da Okan hoca hayal kırıklığı yarattı. 2 senelik şampiyonluğa da fazla güvenmesinler. Ligde alınan kötü sonuçlarda anında protestolar başlar.
 
Geri
Üst Alt