Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Kalecisiz
Sag beksiz
Orta sahasiz
Sol stopersiz
Lige basliyoruz!!!
 
Kalecisiz kalacağımız Adem ile Havva zamanından beri belliyken yan gelip yatan
Koftiden medyaya isimler salıp gündemi oyalayan, son gün ts'ye 27 milyon evet 27 milyon euro bayılan
Aylarca kulübüne gitmek istediğini söyleyip baskı yapan Hakan'ı alamayan ...(niyeyse avrupa kulüplerine para yok)
Harcanan onca paraya rağmen geniş kadroda hâlâ 2 , duruma göre 3 eksik barındıran
Barış olayını hâlâ daha anlayabileceğimiz bir çözüme kavuşturamayan
Millet transfer haberi beklerken maç önü koştur koştur basın toplantısı yapıp hain kerem'in ifb'ye transferine onay verdik açıklaması yapan
Bir stat zemininin bile üstesinden gelemeyen
VASIFSIZ YÖNETİM KURULU DERHAL İSTİFA ETMELİDİR ...
 
3 senedir şampiyon yapan, rekor puanlar kırdıran, taraftara hayal bile edemeyeceği Osimhen, Icardi, Sane, Mertens, Davinson, Torreira, Morata, Ziyech, Zaha gibi sayısız yıldız izleten, 102 puanla şampiyon yapan, kulübü mali olarak rahatlatan yönetim ve hoca derhal istifa etmelidir.

Yerine rumenlere para saçan, ontiveroları, cicaldauları, burdissoları, ali lukunkuları getiren vizyoner başkanlar ve hoca gelmeli. DERHAL!
 
Onda istifa edecek erdem var mı acaba?
mayısta seçim var genel kurulun da karşısına makul birini çıkartabileceğini sanmıyorum
ali koça laf ediliyor da bu herifte kendini bağladı kulübe bu devran böyle gider
 
3 senedir şampiyon yapan, rekor puanlar kırdıran, taraftara hayal bile edemeyeceği Osimhen, Icardi, Sane, Mertens, Davinson, Torreira, Morata, Ziyech, Zaha gibi sayısız yıldız izleten, 102 puanla şampiyon yapan, kulübü mali olarak rahatlatan yönetim ve hoca derhal istifa etmelidir.

Yerine rumenlere para saçan, ontiveroları, cicaldauları, burdissoları, ali lukunkuları getiren vizyoner başkanlar ve hoca gelmeli. DERHAL!
Kulubu mali olarak rahatlattiklari konusundaki kanitiniz nedir renkdas? Gercekler kulubun elinde kalan tek gayrimenkulun peskes cekildigi. Sermaye artirimindan alinan tum paranin transfere harcandigi. Futbol takimi maas yukunun 100 milyon euroyu astigini gosteriyo. Kisacasi ucuruma dogru hizla ilerliyoruz.
 
Kulubu mali olarak rahatlattiklari konusundaki kanitiniz nedir renkdas? Gercekler kulubun elinde kalan tek gayrimenkulun peskes cekildigi. Sermaye artirimindan alinan tum paranin transfere harcandigi. Futbol takimi maas yukunun 100 milyon euroyu astigini gosteriyo. Kisacasi ucuruma dogru hizla ilerliyoruz.
Olaya sadece gider penceresinden bakmak çok mantıklı değil. Giderin artıyorsa gelirin de artıyor.

Maaş yükünü sadece stadyum gelirleriyle bile karşılayabilecek duruma geldin. Neredeyse tüm sezonu kapalı gişe oynuyorsun 5-6 milyon euroyu geçen maç günü gelirin var. Bunun dışında mağazacılık gelirin arttı, sponsorluk gelirin arttı, Avrupa gelirleri var.

Farkındaysanız durup dururken 100 milyon ödenmeye başlamadı. Önce bonservissiz transferlerle başlandı sürece, gelir arttıkça gider de arttırıldı. Bir noktadan sonra gideri arttırmak zorundasın o 100 milyonu ödemeden Osimhen, Sane getirmeden tribüne taraftar çekemez, büyümeni sürdüremezsin.

Bir filmde ne kadar büyük ve isimli oyuncular varsa o kadar büyük gişe hasılatı getirir, sen “ben bunlara bu kadar maaş vermek yerine başka daha düşük maaşlı isimlerle çekeyim” dersen evdeki hesap çarşıya uymaz gişe hasılatın da düşer. Hatalar vardır, daha az maliyetle daha iyi kadrolar kurulabilir ama zaten her işin hata payı vardır. Bu yönetim ve hocanın hata payı da genelde kabul edilebilir seviyededir.
 
Uğurcan transferi maliyetler açısından skandaldır… ama şu anda istifa dalan demiyorum… Başkan kolluyor falan da demeyin… dün ağzıma geleni saydım zaten o sinirle… şu anda olan oldu… taraftar olarak olumsuza sürüklemeyeceğiz takımı… hele de bu kadar para harcanmışken takımın yanında duracağız motive edeceğiz, destekleyeceğiz… Her hatada birilerinin kellesini alırsak bu iş olmaz. Fenerden farkımız kalmaz…

Barış da hata yapmıştır. Ama hatasını affetmeyi bileceğiz. Başkan da hata yapmıştır onu da gerekirse affedeceğiz. Yeter ki doğru yolu bulsunlar…
 
Yönetimde iletişim sorunu var. Eğer Erden Timur ile çalışmaya devam etseydi, kendi imajını bu kadar bozmadı. Taraftarla bağ kurabilen kimse yok yönetimde.
 
Geri
Üst Alt