Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Yazmakla olmuyor bu işler dostlar
 
Hiç istemedim hiç!
Erden bey sayesinde geldi zaten başarilar
 
Gene başladığın yere döndün mü manasız adam, dönersin tabi, ders almazsan dönersin

images-73.webp
 
Hic rakip olmayi düsünen biri bile yoktur o daha vahim. Hele maddi durum sözde iyiken
 
İlk dönemine döndü

Acilen istifa ettrilmeli

FNE-NX9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Rezil herifler svanberg nedir dalgami geciyorsunuz siz bizle
 
Yüklen abi yüklen! Tüküreyim senin seçimine. Allahın cezası herif.
 
Bunlara bir yerlerden telefon gelmiş belli. Transferde rölantiye alın demişler. Alışıklar zaten bir telefon ile eğilip yanakları ayırmaya bravo.
 
Derbiye Yasin Kol ataniyor yine yeniden. Neden? Çünku kimse bizden cekinmiyor
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt