Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
....
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
hainler and olsun yargılanacaksınız
 
Maalesef geldiği günden beri en büyük destekçisi olan ben de bugün istifa diyorum bu kadar kör gözlü olunmaz. Bu kadar sabit fikirli olunmaz. 2 forvet oynayan bir takım nerdeyse son 10 yıldır kalmadı yok yani. 3 orta saha ile oynamayan takımda kalmadı yok yani. Hala koşamayan top tutamayan 2 forvetler takımı 8 kişi oynatıyor. Yazıklar olsun. Derhal istifa.
 
Haramı istifa etmez eğer calamayacagini anlarsa ozaman belki
Lakin Okan hoca bu gece kovulmali yoksa ligte gider
 
Umarım her ikisi de istifa eder ama sanmıyorum. Dursun Okan'ı gönderip zaman kazanacaktır.

Dursun Özbek'i unutmayın arkadaşlar lütfen.

Gs'ı sadece 3 ayda nereden nereye getirdiğini unutmayın.
 
Maalesef geldiği günden beri en büyük destekçisi olan ben de bugün istifa diyorum bu kadar kör gözlü olunmaz. Bu kadar sabit fikirli olunmaz. 2 forvet oynayan bir takım nerdeyse son 10 yıldır kalmadı yok yani. 3 orta saha ile oynamayan takımda kalmadı yok yani. Hala koşamayan top tutamayan 2 forvetler takımı 8 kişi oynatıyor. Yazıklar olsun. Derhal istifa.
Sen bugüne kadar istifa demediysen sorun sende renkdaş
 
Geri
Üst Alt