Kemal Özbaş
Ulubatlı Souness
- 8 Eylül 2009
- 30.800
- 8.632
- 2.518
Azeri hakem yönetmeliydi o yüzden oldu ya
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sen bugüne kadar istifa demediysen sorun sende renkdaşMaalesef geldiği günden beri en büyük destekçisi olan ben de bugün istifa diyorum bu kadar kör gözlü olunmaz. Bu kadar sabit fikirli olunmaz. 2 forvet oynayan bir takım nerdeyse son 10 yıldır kalmadı yok yani. 3 orta saha ile oynamayan takımda kalmadı yok yani. Hala koşamayan top tutamayan 2 forvetler takımı 8 kişi oynatıyor. Yazıklar olsun. Derhal istifa.