Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Mehmet Çelik

Büyük Kaptan
Katılım
20 Nisan 2012
Mesajlar
24.105
Tepkime puanı
1.262
Puan
1.363
28717239.jpg



Bugün, Galatasaray'da yönetime seçilmeyip, yönetimde adı geçmeyen birinin yönetim işlerini yapması ve karışması tarihimizde görüşmemiş cinsten bir amatörllük ve rezilliktir. Bunu yapanların dalga geçtiğimiz Aziz Yıldırım'dan hiçbir farkı yoktur.

Dursun Özbek bu tarihi rezillikten dolayı derhal istifa etmelidir. Kendisinin Galatasaray'da yeri yoktur.
 
benim için isimler önemli değil önemli olan icraat !! transfer bitimine daha var bakalım neler yapacaklar !! biraz daha bekleyelim yine icraat yoksa o zaman herkes bu başlıkta istifa der zaten !!
 
Hayat hikayesini okuyun diyor herkes,birlikte gelmişler hep bir yerlere,o yüzden kardeşini almış.
 
Hemen isyan etmeye yerine bi araştırın

Adam çocukluktan beri ortağız diye birşey demişti, böyle basit torpil işler değil bunlar.
 
Benim kanim dursunun kardesine kaynadi. Is bitirici bir abiye benziyor. HO.
 
Saçmalık! Adam kardeşine güvenmesinde kime güvensin. 60-70 milyon harcadı deniyor. Ayrıca isleride zaten kardeşiyle ortakmış.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 
Temkinli olmak laz im

t★p★t★p★
 
İstifa için daha erken diyeceğim fakat bu kafayla giderlerse kaçınılmaz son yaklaşıyor. Yıldız transferleri yapmalılar. Ancak öyle kurtulabilirler. Çünkü jem paul ve sabri ile kredilerini baya azalttılar.


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 
Durun daha Kardeşi komisyonlardan istediğini vuramadan nereye istifa ediyor.
Sabriden vurduğu 500 bin çerez parası daha riva,ada filan var.
 
Geldigi gunden bu yana tutarli bir seyi yok.
 
28717239.jpg



Bugün, Galatasaray'da yönetime seçilmeyip, yönetimde adı geçmeyen birinin yönetim işlerini yapması ve karışması tarihimizde görüşmemiş cinsten bir amatörllük ve rezilliktir. Bunu yapanların dalga geçtiğimiz Aziz Yıldırım'dan hiçbir farkı yoktur.

Dursun Özbek bu tarihi rezillikten dolayı derhal istifa etmelidir. Kendisinin Galatasaray'da yeri yoktur.
Üstad bir sosyal medya patlamasının vaktinin geldiğini düşünüyorum.Bu zavallılar iyice bu kulübü çiftliklerine döndürmeden olaya el atılması lazım.

Bu konuda öncü olmanı bekliyorum.

SM-T230 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üstad bir sosyal medya patlamasının vaktinin geldiğini düşünüyorum.Bu zavallılar iyice bu kulübü çiftliklerine döndürmeden olaya el atılması lazım.

Bu konuda öncü olmanı bekliyorum.

SM-T230 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
taraftar uyumaya devam ederse sneijderi de kaybedeceğiz sneijderi de yok edecek bunlar
 
taraftar uyumaya devam ederse sneijderi de kaybedeceğiz sneijderi de yok edecek bunlar
Artık uyumayacağız Cevatım.Bu kulüp taraftarın,bu rezillerin daha fazla kulübümüzü batırmasına izin vermeyeceğiz.

SM-T230 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Mevcut Galatasaray yönetimin ve en fazla otel de lobi başkanı olacak çapta başkanı Dursun Özbek, tarihe bu kadar kısa sürede takımı berbat eden yöneticiler olarak yazılmıştır.

Hiç bir şekilde Galatasaray markasını taşıyamayacığın gösteren icraatleri, basiretsizliği, çapsızığlığı gösteren, lise zihniyetini dahi temsil edecek kültürden ve karakterde yoksun olan bu kendini yönetici sanan grup ivedilikle def edilmezse, takımımızın geleceği ve mali durumu açısından önem arzeden başta Florya, ve Riva olmak üzere çok önemli taşınmaz assetlerini de kaybedebileceğimiz bir ortamda Galatasaray taraftarlarını etkin olmaya ve bu hainler sürüsü gidene kadar istifa diye her yeri inletmeye davet ediyorum.

Saygılarımla,
 
Bence okadar kötü gitmiyorlar.
Hataları oldu ama iyi işlerde yapıyorlar.
Transferler eksik yapılmış olsada faydalı hamleler de yapıldı.
 
Geri
Üst Alt