Emirates Kupası | Galatasaray 1-0 Porto | Maç Sonucu| 3 Ağustos

“Arsenal Taraftarları: ”13 sene oldu Galatasaray hala penalti yemiyor.”

creepy-smile-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-2717.gif
 
Çok defa yazdım, yine yazıyorum. Hamit Ebouenin oyununu olumsuz yönde etkiliyor. Topu aldımı sırtını rakibe dönüp hem hızlı atağı kesiyor hem de Ebouenin o hızlı bindirmelerini öldürüyor. Topu aldığı gibi bi pasla Eboueyi ceza sahasına sokacakken pozisyonu bitiriyor maalesef.:)
 
ulan gene penaltı olmus rekora gidiyoruz bu arada benim karsılıklı gol de yattı var mı böylee bişey 2 penaltı kacmıs:)
 
Hosgeldin.

Umarim fbli degilsindir cunku her yeni gelene once bir fbli muamelesi yapariz biz burda :D

Allah korudu da fenerli olmadık çok şükür..Ama aile de üstünlük fener de..Babam abim ablam fenerli..Birader de fenerliydi bir zamanlar..Sayemde cimbomlu oldu..Maç kaçırmıyo şimdi kerata:)
 
takıma bir sol bek bir de sağ kanat gerekli. bu iki oyuncuda atletik olmalı. çünkü bugün ki takımda gördüğüm en büyük eksiler hantallık ve ağırlık. iki tane atletik özelliği iyi olan oyuncu transferi şart. biri sol beke biri sağ kanada.
 
hahahhaha ulan porto bu kadar leşmi bizmi iyiydik bu ne la :D ? özeti atın üstüme özeti
 
Geri
Üst Alt