Fatih Terim

Fatih Terim’i dinledikçe şunu anlıyoruz, kendisine yapışmış olan “Terim ancak gazla oynatıyor” lafı gerçeği tam olarak yansıtmıyor. Gayet teknik, taktik, rakibe göre nasıl oynanması gerektiği gibi konularda konuşacak bilgiye sahip. Sadece gazla Real Madrid’e 3 atamazsın, sadece gazla Uefa kupası alamazsın. Oyuncu tercihleri, takıntıları ve son dönemdeki kötü tercihleri eleştirilebilir ama Terim sadece gaz veriyor demek kendisine haksızlık gibi geliyor bana
Şükür.
 
hocanın digital medya gücünün de ne kadar kuvvetli olduğunu göstermesi iyi bir şey bence bu gün 4 büyük klüp bile içerik attığında 4-5 saatte yarım milyon izlenme sayısını yakalayamıyor
saç gibi kendilerini kanaat önderi olarak görenler fenomen olarak görenler 1 günde 50 k izleyince hava atıyolar düşünün işte
 
Uefa Kupası finali taktiğinin, finalden 2 buçuk dakika önce soyunma odasında verildiğini; bu taktiğin de “bam bam bam” olduğunu sanan %80 orana 25 yıl bunun öyle olmadığını anlatmaya çalıştık. Hem de küfürsüz. Bizim ki de az başarı değil şöyle bir baktığında. Hocamın el hareketiyle beraber ifade ettiği “Geçelim bu işleri kısmını” çokça yaşadık futbol cahillerine karşı.

Millet yeni yeni anladı teknik, taktiksiz o başarıların gelmeyeceğini, hocanın aslında gayet iyi bir taktisyen olduğunu.
 
Özetle en can alıcı ne demiş rnktaş

Edit: izledim
Özet:

HDeNWagWgAE6cCK.webp
 
Geri
Üst Alt