Kerem Çırpan
Sarı Üye
- 15 Mayıs 2010
- 900
- 0
- 1.126
Cevap: Forma satışı rezaleti
Geçtiğimiz sezon, 2 forma ve maçlar için de antrenman eşofmanı aldım. Durumu olan takıma destek olmalı. Transferler nasıl yapılacak? Bu kulüp nasıl yürüyecek?
Geçtiğimiz sezon, 2 forma ve maçlar için de antrenman eşofmanı aldım. Durumu olan takıma destek olmalı. Transferler nasıl yapılacak? Bu kulüp nasıl yürüyecek?