Formula 1 Takip Başlığı

inşşallah sarı bayrak çıkınca verstappen russel itini geçer
 
Gecen hafta hizimiza guvendigimiz icin pitte ekstra denedik bu hafta guvenmedigimiz icin. iste scuderia ferrari. Guc unutesi bariz zayif kaliyor 2. Audo da ya muzice olur yada bu sezonda nanay
 
Neyse gecen haftadan sonra herkes bi kendine gelir evet hizliydik kazandik ama gecen hafta butun sartlar lehimize gelisti oyle kazandik. Vsc sonrasi tempo farki fazla yaniltici oldu saf performans olarak halen yetmiyor hizimiz
 
EfjERVRWkAIjXqJ.jpg
 
stroll > leşlerc
 
leclerc malı sayesinde hadjar da kırmızı eşşekleri geçecek
 
Geri
Üst Alt