Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Okan Öztoprak

Sarı Üye
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
271
Tepkime puanı
0
Puan
1.286
Geçen sene de bu zamanlarda açmistik bu basligi. Erken açalim ki görebilsinler..



Bu sene en azindan adam gibi bir parçali istiyorum ..



metin+oktay1.jpg


70bzmt.jpg
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Bismillah...

Daha ötekileri giymeden gelecek sezona başladık mı...=)



Şöyle Beyaz Ama içe gömmeli Parçalı tasarlayabilirmisin Okan...?
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



bu sene de mavi lacivert olsun adanada kapış kapış gider
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



İlk mesaja katılıyorum, her sene çıkmalı o forma. Her sene istisnasız aynı tasarımla.
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Adanada turuncuyu da giydik ADS'yi de severim ama yine de mavi olmasın :)
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Aynen ilk forma çıksın her sene .



Birde ben BORDO forma bekliyorum somon mor falan hikaye
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



2290 tahminlerine alalım :D
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Beyler Sarı forma şart..

Şu tarz bir sarı olabilir.

images
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Bi durun la bi :D
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



bence aykırı bir renk yapacaklarsa taraftara anket açsınlar biz seçelim rengi...
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Ülker'siz forma. :D
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Sarı forma çık-ma-ya-cak. Satmaz çünkü. Ben severim sen seversin ama sarı forma giyilmez günlük hayatta. Ayrıca kot pantalonun üstüne sarı giyilmez mesela. O yüzden çıkarmadıklarını söyleyen bir tasarımcı var Adidasta tanıdıgım.

Sarı-kırmızı formalar istiyorum.



İki tane var bu sezon farkında değilsen. Tabiki olacak.
 
Cevap: Galatasaray 2011 - 2012 Forma önerileri



Destur, forma iki gün önce çıktı. :o Ama ben bu sene,



hakan+hagi.jpg




şu tarz bir forma bekliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt