Haber Galatasaray ve Trabzonspor, Süper Kupa Yarı Final Maçının Ertelenmesini İstiyor

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.858
Tepkime puanı
153.822
Puan
6.838
1767183940988.webp

Galatasaray ve Trabzonspor, 5 Ocak'ta oynanacak TFF Süper Kupa yarı final maçının ertelenmesi yönünde talepte bulundular. [HT spor]
 
Fbnin taseronlarina bak hele
 
Bizimkiler de basvurmus :LOL:
 
Dursunun neye kime hizmet ettigi belli değil cok değişik bir insan.
 
Fikstur'de oyle bir sans yok ayrica hemen oynayip cikin bitsin iste
 
valla osimhen yokken 2 tane (1i potansiyel) derbi oynamak istemezdim. bu soğukta, bu yoğunlukta. inşallah ertelenir bu turnuva. gs istediyse ne yapar ederler ertelemezler ama...
 
Aptalmi bunlar erteleyip nezaman oynayacaklar, şeye sürülecek beyin yok
 
valla osimhen yokken 2 tane (1i potansiyel) derbi oynamak istemezdim. bu soğukta, bu yoğunlukta. inşallah ertelenir bu turnuva. gs istediyse ne yapar ederler ertelemezler ama...
Gençlerden 4 yemiş takımın korkusu tutuşturmuş o maçta neler olabileceğini gördüler onlar kat ve kat eksikler bizim eksikler koymaz ama onlarınki direk takımlarını iptal ediyor.
 
Maçların tarih olarak bir sıkıntısı yok. Sacma bir istek. Dursun olunca normal.
 
Yönetim bu maç iptal edilirse bir zahmet çıkıp istifasını versinler Trabzon lobisinin yandaşlığını yapmasınlar.
 
Bu maç nerede oynanacaktı? Hangi güne ertelenme istendi? Acaba hava durumu o gün için o bölgede çok mu kötü de ertelensin dendi? Yoksa bizim açımızdan bir mantığı yok ertelenme isteğinin.
 
Geri
Üst Alt