Galatasaray'da Sacha Boey Türkiye'ye Dönemedi

Mehmet Mehmetoglu

Süper Moderatör
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
52.933
Tepkime puanı
56.780
Puan
4.613

Galatasaray'da Sacha Boey şoku! Fatih Karagümrük maçında yok​

Galatasaray'da Sacha Boey milli takımlara verilen arada Covid oldu ve Türkiye'ye dönemedi. 21 yaşındaki sağ bek Fatih Karagümrük maçında forma giyemeyecek.​


Yakup Çınar'ın haberine göre genç sağ bek izin dönemi gittiği Fransa'da Covid'e yakalandı... Fransa'da Covid testi pozitif çıkan Sacha Boey takım çalışmalara başlamasına rağmen dönemedi.

Sacha Boey Cumartesi günü oynanacak Karagümrük maçında forma giyemeyecek. Sacha Boey'in yerine Omar'ın forma giymesi bekleniyor.
 
m müptelası seni.
 
Bunun sakatlıkları bitmiyordu son zamanlarda yok gripti, yok covid di. Senenin 3'te 2'sinde forma giymiyor. Sezon sonu bu arkadaşa da yol verilmeli.
 
Şut vs. abartı yorumlar bana kalırsa. Uzun sakatlık sebebiyle atletizmi geriye gitti normal olarak , ona rağmen savunma konusunda gayet iyi ve zor çalım yiyen bir adam. E ucuza da oynuyor bildiğim kadarıyla niye elden çıkaralım ki ?
 
Ulan bari kadroya girip oynasan icim yanmayacak da. Neyse gecmis olsun
 
Profesyonel olmayan oyunculari kiniyorum.
Covid varken disarida böyle gezmeliler


550e3090962b5aae6fb722dfd5185432--bubble-boy-boy-movie.jpg
 
Bu kazık fazla girmedi Allah'tan düşük maaş ve bonservisi nedeniyle. Düşünsenize Boey'e yıllık 2-3 milyon euro maaş verseydik ya da eski takımına 10 milyon euro verseydik Diagne için Kasımpaşa'ya verdiğimiz gibi. Şemsiye içimizde açılırdı. En az Rizespor kadar nefret ettiğim Kasımpaşa bu sezon küme düşmüyorsa hep bizim akılsız yöneticilerin saçtığı paralar yüzündendir. Zehir zıkkım olsun.
 
20 yasinda çocuk daha ya Instagram'da Boey denen ergeni takip ediyorum da ha bire japon anime dizi paylaşımları yapıyor, one punch Man'i izliyormuş

Redmi Note 7 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi

20 yasında cizgi film izliyor demek ki
Ben 25 yasima kadar izliyordum normal la bunlar ;D , Ahmet'in dedigi gibi daha cocuk biz erkekler 20 yasinda hemen olgun falan olamayiz.
 
Geri
Üst Alt