Cevap: # Gelson Fernandes
Begendigim bir oyuncu St.Etienne'de eski Sochaux'lu N'Daw ile ara ara onerdigim adamlardan biriydi. Ama asıl bu adamı M.City'den St.Etienne'e gecen sene giderken almalıydık. H.Ustunel Elano için ugrasırken keske bu adamı gorseydi. 3.7m euroya almıştı St.Etienne.
İki yonlu, her konuda belli bir vasatı veren bir oyuncudur. Ama hiçbir ozelliği cok iyi değildir. Yaşı, atletik ozellikleri, tekniği , savunması, oyun gorusu hepsine 10 uzerinden 7 veririm. Cok hırslı, cok sert bir adam değildir, goruntusune gore o kadar agresif sayılmaz. Ama St.Etienne'de ve Dk'da iyi oynadı fiyatı tekrardan M.City'nin aldıgı fiyata(5m euroya) cıktı.
4m euroya alınabilirse, 3.7m verilen Annan'dan bir gomlek ustundur. Emana'ya gore sisteme daha uygundur(misi'nin geldigini varsayıyorum)