gsc'deki almancılar

Hallo meine Farbgenossen, wir sollten uns mit einem eigenem Teil im Forum (Welcher vor geraumer Zeit mal bestand, aber komischerweise gelöscht wurde.) vom türkischen Teil des Forums abgrenzen. Um auch künftig spannende Diskussion rund um Galatasaray, in der deutschen Sprache austauschen zu können.

Hallo meine Farbgenossen, wir sollten uns mit einem eigenem Teil im Forum (Welcher vor geraumer Zeit mal bestand, aber komischerweise gelöscht wurde.) vom türkischen Teil des Forums abgrenzen. Um auch künftig spannende Diskussion rund um Galatasaray, in der deutschen Sprache austauschen zu können.

Sus.

yav birak almanciya ne yapican 15 sene bu ülkede egitim gördüm daha hala der, die, das olayinin mantigini cözemedim

musap bu zümrenin en tehlikeli üyesidir

Heyya heyya heyya

musap reis adamdır. gözümde bi alamancıdan çok elazığlıdır.

Ekibin lideri olarak şüphesiz ki bende gururluyum bu ekipte yer aldığım için.

Can-kan ve Ismail YK dinleyip Rave partileri düzenledigimiz dogrudur, siz sormadan aydinlik getirmis olayim.

Buram buram donmuş tavuk döner kokmuş topic.

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Buram buram donmuş tavuk döner kokmuş topic.

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Biraz kiskanclik seziyorum gibi fransizlara karsi ilgisizlikten dolayi. Sana da bir topic acalim kardesim Leo ile baguette fiyatlari hakkinda tartisirsiniz.

Geri
Üst Alt