Onur Özgür
10 Numara!
- 22 Kasım 2008
- 11.428
- 6
- 1.363
Cevap: Hazırlık Maçı | Türkiye 2-1 Çek Cumhuriyeti | 22 Mayıs | Maç Sonucu
Ardanın göbek nasıldı Serdar?
Ardanın göbek nasıldı Serdar?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ardanın göbek nasıldı Serdar?![]()
baba ne gobegi ellemedik heralde
ama macin yarisinda eli belinde dolasiyor
cok ta kizilacak birsey yok mac dandik
sahadaki diger adamlar cok gerisinde onun
bir emre var adam herseyiyle futbolcu
zaten onla al gulum ver gulum takildilar
ama fizik gucunun iyi olmadigini gormemek icin abartili fanatik olmak lazim
yanimda arkadasimin hamile esi vardi
ardayi bile tanimiyor
caglarla arda da benim gibi gobek var dedi![]()
2. yarı takım olarak tempoyu düşürdük sanırım sıcaktıda zaten.Çoğu adam yoruldu.2-0 dan sonra kıytırık bir hazırlık maçında deli gibi koşacaklar değil ya.
Yeni tezin Arda hamile mi?Bide çağlar çıktı göbekli olan.
O sahada en kilolu gözüken Emre bence.Arkadaşında senin gibi pek anlamıyor bu işlerden.
sen emrenin nasil kostugunu gordunmu esprimi yapiyorsun
orta sahada adam bu macta bile tek adamin arkasini dondurmuyor inanilmaz bir sey
zaten dedigim gibi kalite olarak emre arda takildilar
digerleri bosluk dolduruyor
topal icin soyledigim herseyin arkasindayim
valencia ya attik kazigi
Emreyi çok beğeniyorum zaten.Konu ''kilolu görünme'' olduğu için söyledim
Elano yerine emre olsaydı bizde çoğu şey farklı olurdu.Ardayla çok iyi anlaşıyorlar sadece bu maç değil diğer maçlarda öyle.
evt cok belli oluyor emre hala avrupada her takimda oynar ama pisligin teki iste
Emre Arda'dan daha kilolu işte kabul et. Bugün ikisi de iyiydi. Arda günündeyse yapamayacağı iş yok.

Arda şu maçtaki performansını ligin ikinci yarısında gösterseydi şimdi şampiyonluk kutluyorduk.![]()

Arda şu maçtaki performansını ligin ikinci yarısında gösterseydi şimdi şampiyonluk kutluyorduk.![]()
Bence de. Bize 4-5 maç kazandırırdı şu futboluyla.![]()
mtopal kötüydü yine.pres görünce sağ ayağıyla sol ayağı yer değiştiriyo 4 saniyeliğne
Selçuk alan daraltma ve top kapmada iyiydi de top dağıtmada kötüydü.