ibrahim hacıosmanoğlu

Zavalli ya adam.

Kendisi de oradan ayrilmiyor belki biraz sakinlesir millet diye. Ordan anca cevap vererek hala uste cikiyor.

Ahmet Cakar icin dedigi dogru - bokunu cikaran bir demeci var onun. O modda olursan kimse o tur baski ve soylemlerin oldugu yerde rahat etmez. Tum tatavalarin icinde tek desigi hakli kisim kufur ve hakaret imasina giden kisimlarin abartmis olmasi.

Ama rakip gordugu Fatih Terim icin iste anca elle konususrlar bilmem ne. Ulan adam hala takima gik etmedi ,oyun elestirisi yapti. Sace sana "hadi ordan" cekti. O bile kudurtmus.

Karaktersiz herif.
 


Yahu kim ne demiş? Kim ahlak sınırını aşmış? Sosyal medyadaki 3-5 ne idüğü belirsiz tip dışında kim hakaret etmiş (ki onun cezası zaten vardır), durduk yere önce (bence bilerek) Terim'i yanlış anlamış gibi yapıp, bir yandan da ortaya sallayıp sallayıp üstüne bir de yasa çıkarma çağrısı yapmalar bakana... Sırf yine onu bunu içeri tıkmak ve spor (özellikle futbol) camiasını ve ekonomisini komple avuçlarının içine almak için saçma sapan bir yasa çıkaracaklar da bu atanmış kukla o işin yolunu yapıyor gibi gelmeye başladı...
 
Yahu kim ne demiş? Kim ahlak sınırını aşmış? Sosyal medyadaki 3-5 ne idüğü belirsiz tip dışında kim hakaret etmiş (ki onun cezası zaten vardır), durduk yere önce (bence bilerek) Terim'i yanlış anlamış gibi yapıp, bir yandan da ortaya sallayıp sallayıp üstüne bir de yasa çıkarma çağrısı yapmalar bakana... Sırf yine onu bunu içeri tıkmak ve spor (özellikle futbol) camiasını ve ekonomisini komple avuçlarının içine almak için saçma sapan bir yasa çıkaracaklar da bu atanmış kukla o işin yolunu yapıyor gibi gelmeye başladı...
Ahmet cakardan bahsediyor.

Bir tane soru var "kufurlu olmayacak ama sert ne soylemek istersiniz" falan diyor kizin teki mikrofon uzatip. Ahmet cakar "bizim cocuklar baska tur cocuklar " gibi boktan bir demeci var.

1 cumlesi dogru o yuzden, kalani tamamn Fatih Terimin kendisinde yarattigi huzursuzlugun sesi.
 
Surda bile utanma duygusu olmayan, hala her sey muthismis gibi "yol kazasi" tadinda konusan adamdan yabanci kurali degistirmesini bekleyecek kulupler oyle mi?

Sirf bizim inadimiza degistirmez zaten bu herif.

Kuluplerin menfaatine dair ne yapmis ki?
 
Otelde onlarca kişi ölür turizim bakanı hiç sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Tren kazasında bir sürü kişi ölür ulaştırma bakanı sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Deprem olur on binlerce kişi ölür, bakan sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Küçücük bebekleri para için öldüren aşağılık bir çete ortaya çıkar yine kimse istifa etmez

Ülke gdo lu gıdadan geçilmez, sütün içinde süt yoktur sadece su vardır ama hâlâ marketlerde aynı marka süt satılmaya devam eder gıda tarım bakanı ya da hiç kimse istifa etmez

Şimdi Dünya Kupası’nda en yüksek prim alan takım,

İşlerine gelince kendilerine kutsiyet atfeden, vatan millet bayrak edebiyatı yapan,

ama aynı zamanda prim pazarlığı yapan, aynı zamanda villa verilecek olan,

Bir takım iki de sıfır çekiyor, bombaların arasından selektör ata ata gelen İran grup lideri ama yata yata gelen sizin çocuklar sonuncu

Şu başka ülkede olsa ne spor bakanı kalır ve federasyon başkanı kalır ama halk olarak o kadar kanıksandı ki başarısızlığa ceza vermemek, Tff nin başındaki atanmış kişi özür dileyeceği yerde utanmadan hâlâ çıkıp racon kesebiliyor

Bu ülkeyi bu halk bu hale getirdi başka diyecek bir şey yok
 
Arkadaşlar cimere mimere yazalım en azından karınca misali su taşıyalım. Özellikle '' halkı ayrıştırıcı, kin ve nefrete sebep olan ifadeler kullandığını " özellikle belirtelim.
20 senedir var olan bir politik strateji bu sonuc veren.
Otelde onlarca kişi ölür turizim bakanı hiç sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Tren kazasında bir sürü kişi ölür ulaştırma bakanı sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Deprem olur yüz binlerce kişi ölür, bakan sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Küçücük bebekleri para için öldüren aşağılık bir çete ortaya çıkar yine kimse istifa etmez

Ülke gdo lu gıdadan geçilmez, sütün içinde süt yoktur sadece su vardır ama hâlâ marketlerde aynı marka süt satılmaya devam eder gıda tarım bakanı ya da hiç kimse istifa etmez

Şimdi Dünya Kupası’nda en yüksek prim alan takım,

İşlerine gelince kendilerine kutsiyet atfeden, vatan millet bayrak edebiyatı yapan,

ama aynı zamanda prim pazarlığı yapan, aynı zamanda villa verilecek olan,

Bir takım iki de sıfır çekiyor, bombaların arasından selektör ata ata gelen İran grup lideri ama yata yata gelen sizin çocuklar sonuncu

Şu başka ülkede olsa ne spor bakanı kalır ve federasyon başkanı kalır ama halk olarak o kadar kanıksandı ki başarısızlığa ceza vermemek, Tff nin başındaki atanmış kişi özür dileyeceği yerde utanmadan hâlâ çıkıp racon kesebiliyor

Bu ülkeyi bu halk bu hale getirdi başka diyecek bir şey yok
Her kelimesine katiliyorum
 
Otelde onlarca kişi ölür turizim bakanı hiç sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Tren kazasında bir sürü kişi ölür ulaştırma bakanı sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Deprem olur yüz binlerce kişi ölür, bakan sorumluluk almaz kimse istifa etmez

Küçücük bebekleri para için öldüren aşağılık bir çete ortaya çıkar yine kimse istifa etmez

Ülke gdo lu gıdadan geçilmez, sütün içinde süt yoktur sadece su vardır ama hâlâ marketlerde aynı marka süt satılmaya devam eder gıda tarım bakanı ya da hiç kimse istifa etmez

Şimdi Dünya Kupası’nda en yüksek prim alan takım,

İşlerine gelince kendilerine kutsiyet atfeden, vatan millet bayrak edebiyatı yapan,

ama aynı zamanda prim pazarlığı yapan, aynı zamanda villa verilecek olan,

Bir takım iki de sıfır çekiyor, bombaların arasından selektör ata ata gelen İran grup lideri ama yata yata gelen sizin çocuklar sonuncu

Şu başka ülkede olsa ne spor bakanı kalır ve federasyon başkanı kalır ama halk olarak o kadar kanıksandı ki başarısızlığa ceza vermemek, Tff nin başındaki atanmış kişi özür dileyeceği yerde utanmadan hâlâ çıkıp racon kesebiliyor

Bu ülkeyi bu halk bu hale getirdi başka diyecek bir şey yok


Helal olsun Targutay abi.
 
Korler sagirlar birbirini agirlar.. İkisini de o koltuga oturtan belli yoksa boyle malca birkac yorum icin koca bakana seslenmek nedir abi dalga mi geciyorsun ?
 
Liyakatsizlik ve öküzlüğün vücut bulmuş hali. Tam kendisine yakışır şekilde davranıyor.

Siyasete falan girmeden söylüyorum, milyonlarca insanın takip ettiği hatta bazılarının hayatının ortasına koyduğu bir sporu nasıl böyle bir herif yönetebilir lan? Bir tane yetkili de biz ne yapıyoruz demiyor mu? Seçimle geldi diye görevine layık mı oldu?

Düşündükçe çıldırıyor insan.
 
Geri
Üst Alt