İlginç bir konu. Buyrun tartışalım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



Amerika'da yaşamıyorsun Berk :) Türkiye'de öpüşmemiş kız kalmamıştır demek sallamaya girer! - 20 yaş altı için diyorum -

Öpüşmek dediğin olay,yatağın yarısıdır.

Kalbin hızlı çarpar,beynine kan gitmez,eline hakim olamazsın :D ve gerisi .....



Bu arada çocuksu buse kondurma olayından bahsetmiyorum.



Neyse konuyu saptırmayalım,kısacası D'den sonrası,karşı cinsi ne kadar sevdiğine bakar.

Bir bakmışsın neleri kabul etmişsin... :o
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



Amerika'da yaşamıyorsun Berk :) Türkiye'de öpüşmemiş kız kalmamıştır demek sallamaya girer! - 20 yaş altı için diyorum -

Öpüşmek dediğin olay,yatağın yarısıdır.

Kalbin hızlı çarpar,beynine kan gitmez,eline hakim olamazsın :D ve gerisi .....



Bu arada çocuksu buse kondurma olayından bahsetmiyorum.



Neyse konuyu saptırmayalım,kısacası D'den sonrası,karşı cinsi ne kadar sevdiğine bakar.

Bir bakmışsın neleri kabul etmişsin... :o



Rizede öylemi bilmiyorum ama bulundğum çevrede öpüşmeyen kızın olduğunu sanmıyorum :D
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



tamam aramızda hiç öpüşmeyen var mı:asd:
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



Sevdiyseniz; h şıkkına bile katlanırsınız... İnsan yapmam dediği hatta aklından bile geçirmediği neleri yapabiliyor...
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım



Bu arada D şıkkındaki öpüşme açılırsa daha iyi olur,yanaktan mı dudaktan masumane mi,yoksa french kiss mi :D Bana göre en fazla masumane yapabilir,gerisini sindiremem.
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım



:D
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



Rizede öylemi bilmiyorum ama bulundğum çevrede öpüşmeyen kızın olduğunu sanmıyorum :D



İstanbul / Ümraniye'de senden çok yaşadım merak etme :)

Halbuki mesajda önemli yeri de boldlamıştım.
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



aha gizli sırlar bir bir açığa çıkıyor:D
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



Yapılmış kız ne kadar barzoca bir tanımlamadır.

O " yapılmış " sen " yapmış " mı oluyorsun ?



Tamam sen yap git yapılmış kızı al böyle düşünüyosan veya yapma bakire al.



Neyse kız arkadaşım burad zaten mevzulara fazla girmeyelim :D
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım.



İstanbul / Ümraniye'de senden çok yaşadım merak etme :)

Halbuki mesajda önemli yeri de boldlamıştım.



Yürü be 19 yasındasın :D Benden bi yas büyüksün ben doğma büyüme buralıyım halada burdaym :D

Ayrıca bulunduğum çevre dedim :D Ümraniye İstanbulun en büyük ikinci ilçesi neresinde bulundun ?:D Ben Dudullu çarşı arası gidip geliyorum. Yahu Ali ata bakarken karıya kıza bakıyo ışık votka bira içiyo :D Ümraniyede değişti işte anla :D
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım



.
 
Cevap: İlginç bir konu. Buyrun tartışalım



hayri cund u bu konuya bekliyorum:asd:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt