İşte yeni formalarımız

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693
2010-2011 Forma Lansmanı - 27.07.2010 19:05 (GS PAZARLAMA A.Ş.) / Galatasaray.org



B_134a751b6cd8de6e1701b7d6364d800f.jpg




B_763b9971e89857213b6c80269538a714.jpg




B_1341b7ae98ce8eba4bd704cd84d55623.jpg




B_a80cc2eaf3b8ad58b1224035dab007d3.jpg




B_c8d57eda16188b35e506d4b0b17641ac.jpg




B_f00a44036692428e3f8155333b2d8109.jpg
 
Cevap: İşte yeni formalarımız...!!



2 somon 1 krem ayırın bakayım bana :D
 
Cevap: İşte yeni formalarımız...!!



hayal kırıklığı oldu benim için.
 
Cevap: İşte yeni formalarımız...!!



parçalı geçen sezonun tıpkısının aynısı
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



Mükemmel formalar, çok beğendim.
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



Benim içinde hayal kırıklığı oldu, bari parçalı olanı aynı yapmayın da farklı birşey olsun.
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



Hiç olmamış formalar, hele o arslan forma. Rezalet !
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



tamamen hayal kırıklığı...o somon değil bildiğimiz pembe.arslan forma t shirt ten farksız parçalıda olmasa forma almazdım heralde bu sezon.yazık.kim onay verdiyse bu tasarımlara yazık...
 
Cevap: İşte 2010-2011 Sezonu Formaları!



2289 un videosunda de jong'a selam çakmışlar :D
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



4.forma nasıl olacak acaba?



4. Forma

Ali Sami Yen’ den binlerce güzel anımızla ayrılıp yeni stadımıza geçerken kullanacağımız forma. Yakın bir zamanda...
 
Cevap: İşte yeni formalarımız



parçalı zaten klasiktir beyler,değişime uğramaz belki renkler yer değiştirir o kadar.
 
Cevap: İşte 2010-2011 Sezonu Formaları!



Çok güzel çok beğendim.
 
Geri
Üst Alt