Oğuzhan Sesko
Şef Gümüş Kıvrım
- 11 Ağustos 2009
- 79.473
- 89.991
- 5.003
3 senedir Lucumi diye diye kafa Z...yorsun. Bir de soruyor musun Motz?ben naptim agabey
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
3 senedir Lucumi diye diye kafa Z...yorsun. Bir de soruyor musun Motz?ben naptim agabey
Alabileceğimiz seviyede önerin var mı ağabeybu olmamali , daha farkli bir tipolojiye bakilmali derim.
saygi ve selamlar .
^.Alabileceğimiz seviyede ^önerin var mı ağabey
Alderete’yi biliyorum Baselde iken istiyorduk, sonrasında o beklenen parlamayı yapamamıştı. Getafe’de istikrar bulmuş gibi.^.
benim takip ettiklerimden bir kac oyuncu var . ilk aklima gelen la liga getafe den ;
^alderete ( paraguay milli takimi as 11 de yer aliyor ) .
birde, iki sezondur bir japon var avrupai fizikde '190lik ,teknigi , agerifligi ,overall yonleriyle dikkatimi ceken ve de istikrarli olan .
saygi ve selamlar .