# Juan Pablo Pino

Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Giden ve gelen oyuncuları karşılaştırmak anlamsız. Herkesin kendi stili ve yeteneği vardır. Bana göre takıma yapacağı katkı önemli.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Pino bence yararlı olacak.Takımımızın genç futbolculara yönelme politikasını destekliyorum.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Beyler yarınki Avrupa maçında oynayacak de mi Pino?
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Hadi bakalım Pino dayı :D

Göster kendini...
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Bugün göreceğiz Pino'yu büyük ihtimal.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Andre Dos Santos'un cok benzerini ve gencini yari fiyatina aldik. Umarim yapamadigi patlamayi artik yapar.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Keita'dan tek eksiği var, o da rengi daha açık. Hiçbir farkları yok.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Hiç hazır değil ama yinede iyi oynadı.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



İyi bir görüntü verdi ama sadece HÜCUMDA.



Gördüğüm kadarıyla SAVUNMASI koskoca bir SIFIR.



Şutları iyi, çok ama çok süratli ama dediğim gibi eğer savunması böyle SIFIR olacaksa hiç oynamasın daha iyi.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



keita nın sağ bacağı etmez.



demiştim,bugünde 3 pozisyonu hiç ederek gol atmamızı engelledi,bal yapmayan arı familyasından buda,monaco da ki halinden farklı olmayacak anlaşılan.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Henüz hazır değil. Ama kumaşı iyi. Defans yapmayıda öğrenecektir herhalde..
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



kalitesini fazlası ile belli etti 20 dakikada asmaya gerek yok çok iş yapacak.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Savunma diye bir şey yok bu futbolcuda. Gelen yabancılar faydadan çok zarar verecek.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Bu adam elinden geleni yaptı beyler asılması gereken son isimdir yapmayın etmeyin.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Allahım adamlar atak yapabildimi de Pino defans yapsın ? Hem hazır da değil daha. Keita ' nın yerine geldi diye adama ön yargılı bakıyorsunuz bence.
 
Cevap: #20 Juan Pablo Pino



Ben Pino'yu tartışmıyorum.



Tamam Keita gitti Pino geldi.Eee niye sattık? Hani nerde ortasaha oyuncuları?Hani hala M.Sarp oynuyor?



Hani nerde transfer? Niye sattık o zaman?(sisteme uymuyor diyeni vururum)
 
Geri
Üst Alt