KBSL 17/18 H:4 | Beşiktaş 62-61 Galatasaray | MS | 29 Ekim | TRT Spor

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.469
Tepkime puanı
158.121
Puan
5.068
a6ab2f00b5f145d78e51d6020229d61c.jpeg
 
Bjk 14.00
Fb 17.00
Ts 19.30

Derbiye doyacağız lakin bazı maçlarda tadımız kaçacak gibi görünüyor.
 
valla bunlarla ne zaman mac yensek yeniyoz bu defada yeneriz herhalde.
 
Quigley içlerinden geçer.
 
iste kazanabilecegimiz mac
 
Beşiktaş karşısında maç kadromuz:

Yağmur Kübra, Meltem, İrem Naz, Işıl, Dubljevic, Petronyte, Quigley, Gizem, Merve, İnci, Epoupa, Özge.
 
Iyi baslamadik Yigitin postu yuzunden
 
Top oynasaniza kardesim
 
Kardeşim alın şu Amerikalıları artık ya her maç Quigley ile Jelena atsın diye mi bekleyeceğiz.
 
Ocak'ta alacağız diye söz verdiklerini. Hayır zaten yoksa boşa izliyoruz bu kadro hiçbir kupayı alamaz hatta finalde oynayamaz.

O laf geçen sene de vardı. Gelmediği gibi Nisan'da oyuncu da kaybettik üstüne maaşını ödemeyip.
 
Hoaydaaaaaaaaa
 
Tinerciler elektriği kesti yine.
 
Geri
Üst Alt