KBSL 17/18 H:4 | Beşiktaş 62-61 Galatasaray | MS | 29 Ekim | TRT Spor

Faül yoktu da mal gibi atladı.
 
ulan Quigley :/
 
İçinden çıktı allah kahretsin.
 
Küme düşme hattındanki bjk 4. maçta ilk galibiyetini aldı.
 
yazık şu g.tü boklu bjkye yenildik. bu hakemlerin Allah b.lasını versin.
 
osym-adam-midir_1120636_m.jpg


Bir derbi kazanın be kardeşim herhangi bir branşta.
 
Kenar yonetim 2 hatali yurume , 1 gereksiz faul yapip 3 hucumu hic eden oyuncuyu oyuna alarak maci ikram etti
 
Kapatın kardeşim branslari kapatın. Epupa falanla oynayacaksanız 3te 0 yapmış takıma yenilecekseniz kapatın. Voleybol ve kadın basketi kapatın. Ayıptır ya . Gerçi başarı olarak kadın basket erkeğe göre daha fazla ama bu şubeyi de takan yok. Buralara verilen parayı futbola verin . GS FK olsun arkadaş

SM-N920C cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Dursun Özbek geldiğinden beri

FUTBOL DA

Beşiktaş : 1 B 3 M
Fenerbahçe: 2 B 2 M
Trabzonspor : 2 G 2 M
Başakşehir : 1 G 1 B 3 M

ERKEK BASKETBOL

Fenerbahçe : sayamadım ama galibiyet yok içeride dışarıda
Anadolu Efes : 2 G 5 M

KADIN BASKETBOL

Fenerbahçe : 1 G
Yakın Doğu : 0 G

Bu ne lan böyle. Asıl uğursuz bu adam. 2.5 yıldır yönetimde son 1 senedir GOL ATAMADIK DERBİLERDE.
 
Maljkovic Hoca geçen sene ne kadar doğru iş yaptıysa bu sene tam tersten gidiyor. Sürekli rotasyonla takımı diri tutmak bir tercihtir ama kalite acayip düşüyor onun dengesini de ayarlamak senin görevin. Takım tamamen Quigley'in eline kalmış, son topta bile kimse perdeye gitmedi beş kişiyi geçip şutu atsın diye bekliyorlar herhalde.
 
Geri
Üst Alt