17/18 H:11 | Beşiktaş SJ 80-78 Galatasaray Odeabank | MS | 16 Aralık | beIN Sports 3

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.469
Tepkime puanı
158.121
Puan
5.068
rJZN5M.png


qMrOn5.png
v.png
a12N52.png


Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi 11. Hafta
Beşiktaş Sompo Japan - Galatasaray Odeabank
Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi
16 Aralık 2017 Cumartesi
13.00
 
40 a yatirir japantas

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
yahu su maclar direkt olarak simülasyon yöntemiyle gecemiyor muyuz skip desek daha dogru olur izdirap cekmektense
 
Kazaniriz diye dusunuyorum
 
ah Ergin hocam ah. En kötü oynadığımız maçta bile Bjk taraftarını kudurta kudurta alıyordu maçı bir şekilde. Hiç umudum yok malesef.

Açık konuşayım şu anda 1-2 maç dışında hiç bir maçı izlemedim bile. O kadar soğuttular Basketboldan bu sene.

İpekçi'den kopuş,Erman Kunter, Topsakal, vasat oyuncular, hedefsizlik.. hepsi etken bunda. Umarım seneye yeni başkanla tekrar atılım yaparız.
 
ergin hoca sesini çıkartan biriydi bu erman öyle değil. Ergin hoca olsa bütçe bu denli düşmezdi. Ümit gibi bebeler de mola almıyor diye eleştiriyordu şimdi ağlıyordur herhalde maçlara bakarken.
 
ege arar bi ft sok be kardeşim


GSCimbom Forum kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Maç boyunca iyi hucum edersek şansımız olur.. Savunmada iyi değiliz.. beşiktaş çok sert oynuyor bize göre..
 
Vatan haini ırz düşmanı tribünde.
 
Geri
Üst Alt