Alpay Asma
Şef Gümüş Kıvrım
- 23 Kasım 2008
- 73.796
- 23.344
- 3.723
Sporda var bunlar , takim biraz toparlanmis gorunuyor son maclarda
Adam bütün sinerji ve camia şansını aldı götürdü. Berbat bir yönetim var çünkü. Hiç bir yerde hakkını arayamıyor. Önüne geçen hakkını yiyor, diğerleri kollanıyor ses yok.
Canaydın sonrası başımıza gelen en kötü şey bu Dursun.