17/18 H:11 | Beşiktaş SJ 80-78 Galatasaray Odeabank | MS | 16 Aralık | beIN Sports 3

Takım şaşırtıcı biçimde formda bu ara. Roller daha net oturmuş görünüyor. Ama kapasite sınırlı. Mutlaka dominant bir uzun ve iyi bir 3 numara alınmalı.

Formda halleri ile bir

S.Lasme
M.Markoishvili

olsa mesela tadından yenmez.
 
Verdiği faule bak haysiyetsizin.
 
Ege, screenden sonra adamına dönene kadar aylar geçiyor.:red:
 
Şöyle mal mal oyuncularda ısrar edip gelişmeleri için dua etmek de sadece bize has bir şey herhalde. Olmuyorsa sal gitsin abicim.
 
35-36

41-36

basketbol şubesinin özeti.
 
Şöyle mal mal oyuncularda ısrar edip gelişmeleri için dua etmek de sadece bize has bir şey herhalde. Olmuyorsa sal gitsin abicim.

Yani reis onu ben de anlamıyorum, tamam bir şekilde altyapıya girmiş eyvallah da yani adamda yetenek yoksa, Galatasaray topçusu olmayacaksa, bu görülüyorsa ısrar etmenin anlamı ne? Mesela Ege hiç bir zaman Euroleague oyuncusu olamayacak, bir Cedi, Furkan olamayacak. Baktığında ribaund sezgisi dışında bir ekstrası yok. Çok kral topçu olması için önümüzdeki 5 sene salondan dışarı adımını atmaması, çalışması lazım ama onu yapmaz. Şu bütçeyle takımda bulunması anormal değil de yani Ege şöyle Ege böyle denmesini anlamıyorum ben, dümdüz bir çocuk, dediğim gibi bir şey de olmayacak büyük ihtimal. 7-8 dakika rotasyonda süre alması lazım şu haliyle.

Bu, "bari gençler oynasın" kafasını anlamıyorum. Yani salt olarak "gençler oynasın" demenin mantığı ne? O zaman çevirelim sokaktan 17 yaşında birisini oynasın abi. Yetenekli gençler oynasın, iş yapacak adam oynasın. Niye boş adamlarla uğraşıyoruz?

Topçu olacaksan, yetenekliysen Arda gibi 17 yaşında çıkar CL ön elemesinde oynarsın, en futboldan anlamayan adam bile der ki bak bu çocuk olacak bunu oynatın o adamda ısrar edersin de, Zergen gibi altyapıdaki 200 topçudan 150 sinin Messi, kalanlarının da Everton, Villarreal takımı ayarında topçu olacağı fantezisinden kurtulmak lazım.

Yok altın jenerasyonmuş falan. Yaw he he..

Sivas Belediye maçında sonra bakıyorum yok bu gençlerden bir şey olmaz vs deniyor, ee olmaz tabiki, olmayacak, ne bekliyordunuz? Maksimum olacağı Mehmet Güvendinho gibi 28 yaşından sonra Konya'da vs. oynarlar o kadar.

Basketten başka örnek vereyim; Karşıyaka bile Egemen'den bir yol olmayacağını anladı pota altına Banic'i aldı. Eleman 5 yıldır takımda, hala çubuk kraker, savunma yok, ayaklar yavaş, genç milli takımlarda soktuğu orta mesafe şutu da geriye gitmiş.

Hani abi Kenan Sipahi Avrupa'nın en iyi oyun kurucusu olacaktı? Övdüler övdüler ne oldu?
 
Son düzenleme:
Diebler'ı takımda tutun diye 1000 defa yazdık. Böyle salt şutör zor bulunur. Korver gibi herif.
 
Diebler bizim gibi defans yapamayan bir takımda hiçbir fark yaratmaz.O yüzden yollanması gayet yerinde.Beşiktaş daha defansif ağırlıklı bir takım olduğu için oraya daha uygun.Maçın sıkıştığı yerde şutlarıyla fark yaratabilir.Salt şutör diye de bir adam takımda tutulmaz
 
Emir mal mısın napıyon ya, içeri girmişsin boş turnike var, dışarı neden çıkartıyorsun topu?
 
Emir Clarkı geçip bomboş turnike atacakken topu hendrixe 3lük atması için çıkarıyor :sad:
 
Geri
Üst Alt