17/18 H:23 | Galatasaray Odeabank 84-78 Trabzonspor | MS | 25 Mart | bein 3

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.469
Tepkime puanı
158.121
Puan
5.068
971dfc1298624d45b0abf15f57aa1c44.jpeg
 
Son düzenleme:
Yenersek 8.liğe yükseleceğiz büyük ihtimal.Fb Eskişehir'i yenecektir.
 
şu kotkafalara her alanda çakmalıyız içim anca soğur
 
hamsi buğulamaya bu haftadan başlayacak olmamız güzel
 
8. olup elenmektense hiç girmemek en iyisi.Basketbol mucizesi lazım playoffta ilerlememiz için.O yüzden kasmanın manası yok.Bol sayılı maç olur bu maç
 
Kazanmak gibi bir çılgınlık yapabiliriz.
 
son 5 saniyede kendi pota altından topu alıp turnike yedik xd
 
Bugun niye bu kadar malca hatalar yapıyoruz anlamadim
 
Bize yeni salon şart
Ne biçim salon lan bu taraftar gözükmüyo

TapaTalK
 
bu takımı gördükçe dursuna ve lise arkadaşına demediğim laf kalmıyor.
 
Hamsiler baskette bile bize bileniyor.

________________________________

Adam gibi futbol izlemek için,
Hemen şimdi futbolu bilen Alman hoca!
 
Ulan geri düşmeyi nasıl başarıyosunuz? Özel çaba lazım.
 
Geri
Üst Alt