17/18 H:23 | Galatasaray Odeabank 84-78 Trabzonspor | MS | 25 Mart | bein 3

Çok rezalet bir takımız desek yeridir
Bu sene bu şube zarar

TapaTalK
 
74-70 bi zahmet adamakıllı oynayalım.
 
Hoca bu kadroyla büyük iş yapıyor, kazansa da kaybetse de fark etmez, sene başından takımı kursa taş gibi ilk 5'e oynayan bir takımımız olurdu.
 
Hamsi tavaaaaaaa
 
Hoca bu kadroyla büyük iş yapıyor, kazansa da kaybetse de fark etmez, sene başından takımı kursa taş gibi ilk 5'e oynayan bir takımımız olurdu.

pek katılmıyorum. Bu kadro play off yapabilecek bir kadro. Bir tane iyi uzun olsa daha da iyi olurduk tabi ama Sakarya'dan kötü değil mesela. Sene başı gelseydi daha iyi yerdeydik o net zaten.
 
Hoca bitir artık.
 
26 saniye hücum trabzon
 
82-78 son 10 hücum ts
 
Geri
Üst Alt