17/18 H:23 | Galatasaray Odeabank 84-78 Trabzonspor | MS | 25 Mart | bein 3

Trabzonlu trabzonun fişini çekmesi kadar keyifli bir durum olamaz
 
u17 5-0
u19 3-1
Basket 84-78

Devamı haftaya hamsi oğlu hamsiler.
 
Hoca geldiğinden beri en kötü maçımızdı. Play off yapsak Fener geliyor, küme düşmeden de uzaklaştık takımın bir amacı kalmadı herhalde.
 
adım adım PlayOff potasına giriyoruz. Trabzonspor'un da Playoff hayallerini bitirdik bir nevi.
 
IMG_1949.webp
 
Trabzon denen iğrenç camia'ya bundan sonra her yerde koymak şarttır

Fatih Terim & Oktay Mahmudi işin bilincinde

TapaTalK
 
pek katılmıyorum. Bu kadro play off yapabilecek bir kadro. Bir tane iyi uzun olsa daha da iyi olurduk tabi ama Sakarya'dan kötü değil mesela. Sene başı gelseydi daha iyi yerdeydik o net zaten.

Katılmıyorum onların yapı olarak parçaları uyuyor ama bizim takımda biri birine uyan parça neredeyse yok, Hopson - Christmas varken bundan takım yaratabilme ihtimali vardı, şuanki yapıda bu mümkün değil. Kıyaslama bile yapmam elindeki parçalara bak, birde diğer takımlara bak.
 
Son 3 senenin acısını her branşta çıkartacağız pislik camia
Haftaya 50 bin kişi önünde sizi bir kez daha gömeceğiz

TapaTalK
 
Yarın Giresun'u yenersek Sakarya ile 2 mağlubiyete düşüyor fark ki onlar ile de maçımız var.

7. olursak Tofaş ile eşleşeceğiz %80 ihtimalle. Elenmeyecek takım da değil.
 
Geri
Üst Alt