Ömer Cular
Parçalı Üye
- 28 Temmuz 2009
- 3.697
- 158
- 1.333
Cevap: Kupa yüzü görmemiş azgınlar...
puhahaha tam bomba ya
puhahaha tam bomba ya
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
yüzüklerin Efendisindeki Gollum karakteri gibi kupaya 'kıymetlimissss' diye yapışıyorlar![]()

[ımg]https://img81.imageshack.us/img81/1565/18529090.jpg[/ımg]
![]()
Guziyede bırakın dolgun yerinden.![]()
![]()
Guziyede bırakın dolgun yerinden.![]()
süper olmus bu yapanin eline saglik![]()
Guziyede bırakın dolgun yerinden.![]()