- 5 Eylül 2014
- 84.201
- 69.885
- 4.393
Yürü lenklima kullanan ılıktır
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Yürü lenklima kullanan ılıktır
Adminler haric
Açtın mı la klimayı utanmadan bide serinliyorsundurYürü len
Yemedi mi ?Adminler haric
Yemedi dostum var mı?Yemedi mi ?
Yemedi dostum var mı?
kaç derece hocamSüper, tam istediğimiz gibi.
Hissedilen 29, Nem : 42kaç derece hocam
@Erman TürkerAna avrat küfür
Bir süre foruma giremedim. Çok mu ağladılar ben yokken?
İşte son olan. Ama daha şikayet ettiği gün 28 derece civarı. 35-36 olduğunda düşün neler olur.Bir süre foruma giremedim. Çok mu ağladılar ben yokken?