- 14 Haziran 2009
- 29.658
- 14.479
- 2.868
O kutlu günleri bekliyorum.İşte son olan. Ama daha şikayet ettiği gün 28 derece civarı. 35-36 olduğunda düşün neler olur.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
O kutlu günleri bekliyorum.İşte son olan. Ama daha şikayet ettiği gün 28 derece civarı. 35-36 olduğunda düşün neler olur.
Adamin isminin altinda North Remembers yaziyorO kutlu günleri bekliyorum.
Sekersiz cay harareti azaltirÖzellikle çay içerken hafiften sıcak gelmeye başladı artık
Ter enseden çıkıyor
sıcakta çay mı içiyon dostumÖzellikle çay içerken hafiften sıcak gelmeye başladı artık
Ter enseden çıkıyor
O dediğin olmaz işte şekersiz içemem, zaten çok tatlı sever bi insan değilim çayı da şekersiz içmiyvereyimSekersiz cay harareti azaltir
Çaykoliğimsıcakta çay mı içiyon dostum
Sen deyince geldi aklıma. Bir kaç ay önce ufak 1 kamyonet ara yolda yolda kalmış. İki tane eleman kamyonetten "dayı" bir yardım edermisin ittirelim çalışır dediler.sicaklar geliyor malum.
Ozellikle ihtiyar uyelerimizin bu havalarda gunun belirli saatlerinde evde durmalari sagliklari icin iyi olur. İlaclarinizi da aksatmayin
Herkesin merak ettigi tek bi soru var dostum o halde @Doruk Ata TANRIVERDİ sor dostumSen deyince geldi aklıma. Bir kaç ay önce ufak 1 kamyonet ara yolda yolda kalmış. İki tane eleman kamyonetten "dayı" bir yardım edermisin ittirelim çalışır dediler.
Teki geçti direksiyona, diğeri ile ittirdik bir kaç kez çalışmadı. Ana yol baya yakındı, diğeri de geldi oradan bir araca çektirmek için başladık ittirmeye 5-10 dakika sonra ana yola tam çıkışta kalmış topu topu 1 dakika. Dayı diyenlerin ikisi de kesildi.
Dedim 1 dakika daha gidemiyormusunuz ? Dedikler yok. İyi o zaman deyip yoluma devam ettim. İşim yok bir de bekleyecektim peh.
Seni de itermiyim diye merak ettiysen, çok istersen tabi.Herkesin merak ettigi tek bi soru var dostum o halde @Doruk Ata TANRIVERDİ sor dostum
Dostum derler ya eski toprakSeni de itermiyim diye merak ettiysen, çok istersen tabi.
Mesela sahilde güzel havada içmek daha iyi değil mi ? Soğuk hava da dona dona içeceğine.Bi insan sıcak hava sevemez bakın insan diyorum insan
Dostum herkes sahilde mi yaşıyor keza yanarak içeceğime donarak içerim daha lezzetliMesela sahilde güzel havada içmek daha iyi değil mi ? Soğuk hava da dona dona içeceğine.
Sahil örnekti, kırsal alanda olabilir. Neyse kardan olursan belediye sana yardım eder.Dostum herkes sahilde mi yaşıyor keza yanarak içeceğime donarak içerim daha lezzetli
Karı sevdiğimi beyan etmedim dostumSahil örnekti, kırsal alanda olabilir. Neyse kardan olursan belediye sana yardım eder.
Peki karı seven sence normal insanmıdır ?Karı sevdiğimi beyan etmedim dostum
Klasik türkiye insanı zihniyetiyle yaklaşma olaya sıcağı sevmiyoruz diye karı sevmek durumunda değiliz
Türk milleti karı sever hocamPeki karı seven sence normal insanmıdır ?