Napoli Başkanı De Laurentiis: "Kim Min-Jae transferini yakında tamamlamayı umuyoruz"

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.677
Tepkime puanı
153.680
Puan
6.838
1658614153478.webp

Kim Min-Jae, pazartesi günü Napoli için sağlık kontrolünden geçecek.

Napoli Başkanı stoper oyuncusu için açıklamasında; "Kim Min Jae transferini yakında tamamlamayı umuyoruz. Bazı detaylar var. Güney Koreli bir futbolcu ile sözleşme imzalamayı çok isterim."

İtalyan ekibi oyuncunun bonservisi için Fenerbahçe'ye 19.5 milyon euro ödeyecek ve transfer gerçekleşecek.

(Sky Italia)
 
maradona'nın kemikleri sızlıyo
 
Umarım Napoli başkanı ile Yapı Kredi arasındaki organik bağ er ya da geç çıkar ortaya.
Sahaya yansımadı ki, sattık ama onun değeri oydu diye ortalıkta gezerler. Onur yok adamlarda onur.
Çıksa ne olur. Şöyle daha derin mevzular çıkmalı kara para aklama gibi ki komple şişe oturtulsun FIFA falan futbolcuyu men etsin. Öyle olaylar olmalı artık yoksa parayı Ali verdi nakit gösterildi olaylarına bunlara birşey anlayamazsın..para var ki yapıyoruz diyeceklerdir.
Avrupa'ya bir kere daha rezil olup 3 dönem transfer yasağı yemeliler.
 
İtalya Ligi Serie A ekiplerinden Napoli'ye, şike nedeniyle 2 puan indirme cezası verildi.

 
Bu transfer net şekilde şerefsizlik transferi.

Gözümüze soka soka yıllardır bu işleri yapıyor adamlar.
 
marcaoya selam olsun, sirf bu yüzden benim icin sinifta kaldin yönetim!!!!
 
Napoli bir avuç şerefsiz yönetiminde olan bir takımdır
 
bunlar kadar looser camia yok cidden holding sayesinde çok iyi bütçe yaratıyorlar her sene çara çöpe basıyorlar o parayıda boşa gidiyor akıllı bir adam olsa lige ambargo koyar bu bugla
 
marcaoya selam olsun, sirf bu yüzden benim icin sinifta kaldin yönetim!!!!
Marcao'nun yaptığı şerroluk da sanki bu Kim her gün antrenmanda ve maçta mı da Fener'in eli güçlü sanki menajer ve Koç bağlantıları işte.
 
sadece tr performansı olan avrupada madara olmuş adama şak diye çıkarıp 20 milyonu verebiliyorlar, yersen :D
 
Geri
Üst Alt