- 26 Kasım 2012
- 185.490
- 257.946
- 5.998
Bu sene 1996 daki 72-10 luk rekoru kırarlar![]()
gsw kırmadı mı ztn onu areef
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bu sene 1996 daki 72-10 luk rekoru kırarlar![]()
Kendi kulüp rekorlarını diyorum.gsw kırmadı mı ztn onu areef
Kobe 50 şut attı veda maçındaCade tam 45 şut kullanmış. Bir de galiba 18 serbest atış . Rekor kimde acaba
45/14 ile 46 sayı
Evet. Galiba 60 sayı civarı atmıştı, değil mi?Kobe 50 şut attı veda maçında
81 attığı maçta da 46 şut atmışEvet. Galiba 60 sayı civarı atmıştı, değil mi?