Nederlandse Deel van GSC (Dutch Topic)

Anladiysam Arab olim :2aloh1: Turkce mi o?

ben fransızca başlığına yazayım ya dany fransızca konuşuyo sonuçta

mntht.jpg

precies, wat me bijvoorbeeld opvalt is dat hier men op Fatih Terim vaker kritiek kan geven zonder aangevallen te worden. Op voetbalzone ziet men nog steeds Mancini als mislukkeling vergeleken met Terim.

Werd zelfs voor een gloryhunter uitgemaakt, toen ik zei dat Fatih Terim vaak fout zit met zijn tacktiek

Misschien komt dat omdat dit een Galatasaray forum is terwijl Voetbalzone.nl voor alle fans zijn, de meesten volgen Galatasaray amper.

De meeste reacties op voetbalzone moet je sowieso niet serieus nemen.

De logica is ver te zoeken, de site zit vol met grammaticale spelfouten en ze geloven echt in de meest onzinnige dingen.

Ben blij dat ik al maanden geleden gestopt ben met het bezoeken van die site, vi.nl is veel informatiever.

[media]https://www.youtube.com/watch?v=Cnizu46d0hQ[/media]

Meer dan de helft van de inwoners van A'dam zijn buitenlanders.

Ben een paar keren naar de Arena geweest.

Coole plek. :cool:

Waar zal dit goed voor zijn dan? Zowaar spreken wij allen toch Turks! In mijn ogen geheel onnodige topic.

Er is een Duitse topic, dus wel logisch voor de Nederlandse-Turken die ook gebruik willen maken van Nederlands op GSC.

Turkse gemeenschap in Nederland is veel groter dan die in Italie of Zweden.

Als dit jou niet bevalt hoef je ook niet te komen. :encouragement:

Turkse gemeenschap in Nederland is veel groter dan die in Italie of Zweden.

Als dit jou niet bevalt hoef je ook niet te komen. :encouragement:

We houden zo wel de Nederlandse topic actief ofnie. Overigens is het geen kwestie van bevallen het is een kwestie van nut. probeer deze 2 dingen van elkaar te onderscheiden, maar ja we hoeven er niet over te discussieren success met de nederlandse topic.

Er zou toch een GS-store geopend worden in Amsterdam? Of ben ik verkeerd?

We houden zo wel de Nederlandse topic actief ofnie. Overigens is het geen kwestie van bevallen het is een kwestie van nut. probeer deze 2 dingen van elkaar te onderscheiden, maar ja we hoeven er niet over te discussieren success met de nederlandse topic.

Moet alles nuttig zijn?

We kunnen deze topic ook als chattopic gebruiken.

Er zijn zat Turken die niet zo goed het Nederlands beheersen, of die graag in het nederlands willen reageren.

Maar zoals ik al zei, als dit je niet bevalt hoef je ook niet te komen. ;)

Waar in Amsterdam wordt die GS-store geopend trouwens?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Waar zal dit goed voor zijn dan? Zowaar spreken wij allen toch Turks! In mijn ogen geheel onnodige topic.

Voor diegene die het willen natuurlijk, wat boeit het jou nou? Misschien zijn er mensen die gewoon NL met elkaar willen praten, of over iets willen discussieren/nieuws willen meedelen over alledaagse gebeurtenissen in Nederland. (Iets wat alleen de bewoners van Nederland iets boeit)

Als het je niet interesseert blijf je hier gewoon weg klaar..

Geri
Üst Alt