Rıfkı Karakülah
Ulubatlı Souness
- 8 Aralık 2008
- 35.917
- 10.596
- 673
twee Turkse mannen die beweren slachtoffer te zijn :hopelessness:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Anladiysam Arab olim :2aloh1: Turkce mi o?
precies, wat me bijvoorbeeld opvalt is dat hier men op Fatih Terim vaker kritiek kan geven zonder aangevallen te worden. Op voetbalzone ziet men nog steeds Mancini als mislukkeling vergeleken met Terim.
Werd zelfs voor een gloryhunter uitgemaakt, toen ik zei dat Fatih Terim vaak fout zit met zijn tacktiek
[media]https://www.youtube.com/watch?v=Cnizu46d0hQ[/media]
Meer dan de helft van de inwoners van A'dam zijn buitenlanders.
Ben een paar keren naar de Arena geweest.
Coole plek. :cool:
Waar zal dit goed voor zijn dan? Zowaar spreken wij allen toch Turks! In mijn ogen geheel onnodige topic.
Boeieee Turks/Nls komt allemaal goed
Dat zal ik ook doen jullie veel plezier, is er ook een mogelijkheid dat er Italiaanse topic erbij komt voor de Turken in Italie of Zweeds en we moeten ook de Turken in Frankrijk niet vergeten.
Turkse gemeenschap in Nederland is veel groter dan die in Italie of Zweden.
Als dit jou niet bevalt hoef je ook niet te komen. :encouragement:
Echt een Hollander gelijk zeiken tmm la
Er zou toch een GS-store geopend worden in Amsterdam? Of ben ik verkeerd?
We houden zo wel de Nederlandse topic actief ofnie. Overigens is het geen kwestie van bevallen het is een kwestie van nut. probeer deze 2 dingen van elkaar te onderscheiden, maar ja we hoeven er niet over te discussieren success met de nederlandse topic.
Waar zal dit goed voor zijn dan? Zowaar spreken wij allen toch Turks! In mijn ogen geheel onnodige topic.