Sertaç Akay
Sarı Üye
- 16 Aralık 2008
- 343
- 18
- 1.458
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün
Daha resmi olarak aciklanmadiiki ne bu telas..?
Dun Maratonda kesin f5te diyodu sonra geri vites yaptilar..
Bi bekliyelimde sonra ''hani bizdeydii''lere gireriz..
Daha resmi olarak aciklanmadiiki ne bu telas..?
Dun Maratonda kesin f5te diyodu sonra geri vites yaptilar..
Bi bekliyelimde sonra ''hani bizdeydii''lere gireriz..