Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün | 1. Çinko

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Daha resmi olarak aciklanmadiiki ne bu telas..?



Dun Maratonda kesin f5te diyodu sonra geri vites yaptilar..



Bi bekliyelimde sonra ''hani bizdeydii''lere gireriz..
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



scoutgs yönetimi bizi bukadar ümitlendirdi..benım üzüldügüm sercan gelmemesi degil bizim enayi gibi sabahlara kadar nöbet beklememiz günlerdir..renktaşlar üzülmeyin gidene dur denmez...
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



ScoutGS'ye sallamak en kolayı...bekleyin arkadaşlar...bekleyin ve görün
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



lanet olsun scoutgs yönetimi bizi bukadar ümitlendirdi..benım üzüldügüm sercan gelmemesi degil bizim enayi gibi sabahlara kadar nöbet beklememiz günlerdir..renktaşlar üzülmeyin gidene dur denmez...



Aynen kardesim www.r10.net futbol bolumune bidaha giremem. Fenerli serefsizlerden yilin kapagini yedim :S
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Sercan gelmesede Haldun abimiziin bi bildigi vardir



demekki bize daha faydali yabanci bi forvet gelecek



Ben bu yonetime guveniyorum, istesek her turlu aliriz Sercani ama bu paraya daha kaliteli yabanci gelse kim karsi cikar ..?
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Sercan gelmesede Haldun abimiziin bi bildigi vardir



demekki bize daha faydali yabanci bi forvet gelecek



Ben bu yonetime guveniyorum, istesek her turlu aliriz Sercani ama bu paraya daha kaliteli yabanci gelse kim karsi cikar ..?



alemdergi.jpg




iŞTE BU KARŞI ÇIKAR.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Tamam kızmayalım scoutgs ye bende çok inandım kendilerine ve ona inananlara ama Salı günü f5 forması giyeceğim iddiayı kaybettim.İddiaya girdiğim arkadaşda bizim formayı giyecekti benim için ne kadar utanç verici bu biliyormusunuz bikini giysem daha iyiydi.Nasıl bel bağlamışsam ben bu scoutgs ye girdiğim iddia da iddialı oluşuma bakarmısınız :S
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Tamam kızmayalım scoutgs ye bende çok inandım kendilerine ve ona inananlara ama Salı günü f5 forması giyeceğim iddiayı kaybettim.İddiaya girdiğim arkadaşda bizim formayı giyecekti benim için ne kadar utanç verici bu biliyormusunuz bikini giysem daha iyiydi.Nasıl bel bağlamışsam ben bu scoutgs ye girdiğim iddia da iddialı oluşuma bakarmısınız :S



Giyme kardeş o forma giyilirmi ya:o
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Yahu biz değil miydik Inamotoların, Iliclerin geleceğini bile bile sabahlara dek nöbet tutan ? Herhangi bir duyum olmasaydı tutulmayacak mıydı nöbetler ? Gerçi doğru, bu kadar çok nöbetçi olmuyor genelde ortalarda . :) Namaza duracağım birazdan; sizler için, Ali Lukunku'nun tekrar transfer edilmesi için .



İyi nöbetler.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



scoutgs ye kimse kufur etmesin



elano keita açiklanirken hersey guzeldi dimi ama,



çok nankör bir toplumuz, olayin aslini biz bilmiyoruz o zaman susalim gelismeleri takip edelim



biz beklemedigimiz adamlari transfer ederiz,



ayrica galatasaray 8milyon vermez bir oyuncuya birden



taksitle öder aynen elano keita transferi gibi



ama bursaya sicak para lazim, o yuzden zor
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Tamam kızmayalım scoutgs ye bende çok inandım kendilerine ve ona inananlara ama Salı günü f5 forması giyeceğim iddiayı kaybettim.İddiaya girdiğim arkadaşda bizim formayı giyecekti benim için ne kadar utanç verici bu biliyormusunuz bikini giysem daha iyiydi.Nasıl bel bağlamışsam ben bu scoutgs ye girdiğim iddia da iddialı oluşuma bakarmısınız :S



Vah vah..Gule gule giyin.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Rahat olun Sercan iyi topcu ama peşinden ağlanılıcak adam değil



arda avrupaya gidince kendimizi zincire vururuz artık
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Dün akşam bu iddiamı yazarken ben ne pofpofçu vardı arkamda oysaki :(

Hatta bir iki arkadaş "bak o fb'li arkadaşının Galatasaray formalı resmini foruma istiyoruz" diyede istekte bulundular.Pfff ya cidden sinirlerim çok bozuldu şu fb ile birlikte olan herhangi bir konuda kaybetmiş olmamız o kadar canımı sıkıyorki benim.Renginden başkanından takımının adından topçularından nasıl nefret ediyorum anlatamam.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Dün akşam bu iddiamı yazarken ben ne pofpofçu vardı arkamda oysaki :(

Hatta bir iki arkadaş "bak o f5 li arkadaşının Galatasaray formalı resmini foruma istiyoruz" diyede istekte bulundular.Pfff ya cidden sinirlerim çok bozuldu şu f5 le birlikte olan herhangi bir konuda kaybetmiş olmamız o kadar canımı sıkıyorki benim.Renginden başkanından takımının adından topçularından nasıl nefret ediyorum anlatamam.



arkadaslarının gozunun önünde durma unuturlar
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Caner'in Moskova'dan belgeleri gelmiş ve resmen Galatasaray'da. Bu da demek oluyor ki; Caner ve Sercan Galatasaray'da diyenler doğruyu söylemiş oluyorlar.



En azından şimdilik Caner transferinin doğru olduğunu biliyoruz. Sercan konusunda da salladıklarını sanmıyorum. Ya da "hadi Caner'i Sercan'ı sallayalım nasıl olsa biri tutar" dememişlerdir.
 
Cevap: Nöbetteyiz | Final'e son 2 gün



Caner'in Moskova'dan belgeleri gelmiş ve resmen Galatasaray'da. Bu da demek oluyor ki; Caner ve Sercan Galatasaray'da diyenler doğruyu söylemiş oluyorlar.



En azından şimdilik Caner transferinin doğru olduğunu biliyoruz. Sercan konusunda da salladıklarını sanmıyorum. Ya da "hadi Caner'i Sercan'ı sallayalım nasıl olsa biri tutar" dememişlerdir.



Buda nerden çıktı şimdi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt