Okan Buruk | Teknik Direktör

Hocam hep tüketmesen de oyuncu mu üretsen artık.

Bak terim son sezonunda barışı, keremi, boeyi buldu yok parasına. Sen de bulsan, üretsen mi artık 5.sezona giriyoruz

Katılıyorum da bu öyle 3 oyuncu bulduk aldık yetiştirdik ile olmuyor

Bir sürü oyuncu alıyorsun içlerinden 2-3 tanesi tutuyor diğerleri karavana işte, neredeyse tüm kulüpler için geçerli bu

Kerem Barış vs eyvallah ama Morutanlar onlar bunlar derken de ebemizin nikahını tersten gördük
 
Katılıyorum da bu öyle 3 oyuncu bulduk aldık yetiştirdik ile olmuyor

Bir sürü oyuncu alıyorsun içlerinden 2-3 tanesi tutuyor diğerleri karavana işte, neredeyse tüm kulüpler için geçerli bu

Kerem Barış vs eyvallah ama Morutanlar onlar bunlar derken de ebemizin nikahını tersten gördük
Ffpden dolayı borusan falan geldi. Sattığın kadar al cezası gibi bişiler vardı
 
Hocam hep tüketmesen de oyuncu mu üretsen artık.

Bak terim son sezonunda barışı, keremi, boeyi buldu yok parasına. Sen de bulsan, üretsen mi artık 5.sezona giriyoruz
Terim buldu da yetiştirmesi okan a kaldı... o sene çok genç oyuncu alıp çok kötü gittik. Cicaldau morutan falan... Bir taraftan bakınca da genç yetiştirmiyor denilen okan hoca nın da bu gençleri parlattığını görmemiz gerekiyor...

Patlatayım dediği oyuncu da bu sene arda idi... o da ne yazık ki 2 maçta hüsrana uğratınca olmadı...

Çok farklı bir ortam var yalnız bu ligde... yaşanan 1 puan kaybı sonrası gitsin gönderilsine geliyor olaylar... böyle bir ortamda gençlere süre vermek kolay değil ne yazık ki... güvendiği kim varsa oyuna sokmak mecburiyetinde hissediyor kendisini ki genç bir oyuncuyu sokup oyuncunun geleceğini mahvetme olasılığı da yüksek.

Star olma aşamasındaki gençleri alamıyorsun... aldığın genç oyuncular ya da alt yapıdaki genç oyuncuları sahaya sürsen ve bir kaza olsa ortalık yangın yeri olacak... bu durumda ben de olsam ben de ne yapacağı belli olmayan genç sürmem sahaya...
 
Hocam hep tüketmesen de oyuncu mu üretsen artık.

Bak terim son sezonunda barışı, keremi, boeyi buldu yok parasına. Sen de bulsan, üretsen mi artık 5.sezona giriyoruz
Oyuncuları buldu da ne yaptı? 13. olduk o sezon. Barış da Kerem de Boey de Okan hoca döneminde futbolcu oldular. Torrent veya Fatih hoca kalsaydı iki sene sonra Samsuna kiralanırdı bu adamlar.

4 sene yerlerde süründüğümüz için bu tarz adı sanı duyulmamış oyuncuları oynatabiliyorduk. Şimdi rakiple puan farkı 8den 6ya düşünce hoca istifa tagleri açılıyor. Madem böyle oyuncuları istiyoruz o zaman hiçbirini ıslıklamayacağız, hata da yapsalar bizi 2. de yapsalar ses çıkarmayacağız. Yer mi? Yemez. Biz artık bu seviyeyi geçtik, bize genç oyuncu gelecekse de en azından kendi liginde düzenli oynuyor olması gerek, CL ve RAMS park atmosferini kaldırabilmesi gerek.

Geçtiğimiz senelerde neredeyse yoktan var ettiğimiz oyuncular: Kerem, BAY, Yunus Akgün, Abdülkerim (Konyaspor oyuncusuyken şimdi CL son 16 oyuncusu oldu), Sallai (adını bilen 5 kişi varken şimdi PL takımları peşinde), Boey.

Başkasına oyuncu üretmek yerine bu seviye oyuncuları kendi amaçlarımız için kullanmayı tercih ederim. Ha tabi olacaksa takımda bir iki tane wonderkid süre alsın isterim, ama bu oyuncular da Galatasaray seviyesini kaldırabilecek mentalitede olmalı.
 
Katılıyorum da bu öyle 3 oyuncu bulduk aldık yetiştirdik ile olmuyor

Bir sürü oyuncu alıyorsun içlerinden 2-3 tanesi tutuyor diğerleri karavana işte, neredeyse tüm kulüpler için geçerli bu

Kerem Barış vs eyvallah ama Morutanlar onlar bunlar derken de ebemizin nikahını tersten gördük
Aynı zamanda Ligin şu anda hataya izin vermeyen aşırı yarışmacı bir hali olduğunu, Kerem ve barışın çıktığı sezonda ligi 13. bitirdiğimizi de hatırlatmak lazım.
 
Heyecanını yeniden kazandıysa gayet güzel. Şimdi rakipler düşünsün.

Düşünsene tarihe geçeceksin, şu an İmparator'la beraber aynı rekora ortaksın. Bu sene şampiyon olursa -bence- herhalde bi 50-60 sene kırılamayacak bi rekor elde edecek. Bu ligde bi daha 5 sene üst üste şampiyonluk bi daha olur mu muamma
 
Yanina cidden is bilem yardimcilar gelmezse bu son senesi olabilir
 
Düşünsene tarihe geçeceksin, şu an İmparator'la beraber aynı rekora ortaksın. Bu sene şampiyon olursa -bence- herhalde bi 50-60 sene kırılamayacak bi rekor elde edecek. Bu ligde bi daha 5 sene üst üste şampiyonluk bi daha olur mu muamma
Mesela örnek 2 ayaklı bir eleme maçının, ilk maçı 2-0 kazanmışsın ama rövanşa ilk maç 0-0 gibi başlamak önemli.

Şimdi geride kalan 4 şampiyonluğu unut, sıfırdan yeni başlıyor gibi 2 tane daha patlat olsun üst üste 6. Bakalım rakipler ne olacak o zaman.
 
Gelirse son sezonu olmaz mı? Bence bu sezon onun son sezonu. Şampiyon olsa da olmasa da...
Sampiyon olursa büyük ihtimal son bir dans deyip 6 da 6 dener. Bana kalsa zaten gitmeli hele birde ayni yardimcilarla yeni sezona girerse büyük ihtimal facia olur. Kaliyorsa adam gibi yardimcilar gerek yoksa 5. Sampiyonluk hayalde kalir.
 
Sampiyon olursa büyük ihtimal son bir dans deyip 6 da 6 dener. Bana kalsa zaten gitmeli hele birde ayni yardimcilarla yeni sezona girerse büyük ihtimal facia olur. Kaliyorsa adam gibi yardimcilar gerek yoksa 5. Sampiyonluk hayalde kalir.
3 sezondur aynı şeyler söyleniyor Tuncay ım.. yardımcılar hep aynı ama şampiyon oluyor adam bir türlü... Ben gitmesini bu sezon istemiyorum ama seneye isterim herhalde... Yeter da bu kadar şampiyonluk...
 
Geri
Üst Alt