Nedim Sertel
Büyük Kaptan
- 18 Haziran 2009
- 21.428
- 13.425
- 2.658
Hocam hep tüketmesen de oyuncu mu üretsen artık.
Bak terim son sezonunda barışı, keremi, boeyi buldu yok parasına. Sen de bulsan, üretsen mi artık 5.sezona giriyoruz
Katılıyorum da bu öyle 3 oyuncu bulduk aldık yetiştirdik ile olmuyor
Bir sürü oyuncu alıyorsun içlerinden 2-3 tanesi tutuyor diğerleri karavana işte, neredeyse tüm kulüpler için geçerli bu
Kerem Barış vs eyvallah ama Morutanlar onlar bunlar derken de ebemizin nikahını tersten gördük
