Alper Yılmazlar

Berlin Panteri
Katılım
21 Nisan 2013
Mesajlar
45.689
Tepkime puanı
15.629
Puan
2.108
BB10iDcE.webp

Yakın arkadaş olmalarının yanı sıra son haftalardaki performanslarıyla ilk 11’in değişmez isimleri haline gelen Donk ve Ömer’le masaya oturulacak. Donk’a 1 yıllık sözleşme önerilirken Ömer Bayram’ın ücretinde iyileştirilme yapılacak.

Spor Arena / Ali Naci KÜÇÜK | Galatasaray Yönetimi, başarılı bir form grafiği yakalayan iki futbolcusu, Ryan Donk ve Ömer Bayram’ı sezon sonunda ödüllendirmeye hazırlanıyor... Sarı kırmızılılarda sergiledikleri futbolla ilk 11’in değişmez isimleri haline gelen iki futbolcuya yeni kontrat teklif edilecek.

Ryan Donk ile nikah tazeleyecek olan yönetim, Hollandalıya 1 yıllık sözleşme sunacak. Donk’un attığı üç golün de pasını veren ve şu anda Süper Lig’in asist kralı olan Ömer Bayram’a da yeni sözleşme teklif edilecek. Sözleşmesi 2020-21 sezonunda sona erecek olan milli futbolcuya önümüzdeki yıldan itibaren başlayacak şekilde 2+1 sezonluk yeni kontrat önerilecek.
Orta sahadaki performansı ile ilk 11’in değişilmez ismi olan Ömer’in yıllık 400 bin Euro olan garanti ücretine de yeni kontratta artış yapılacak.
 
Donk 2020 model robot gibi adam. Hangi mevkiye adam lazım kodluyorsun orada oynuyor. Her takıma lazım böyle robot
 
Ömer’e sözleşmesine ek olarak Adana’daki tüm kebabçılarda sınırsız yemek önerelim.
Fazlasına gerek yok.
 
Donk zaten şu an da yürüyerek oynuyor o sebeple çok düşüş yaşamayacaktır. Maaşında ciddi indirim şart tabii. Ömer de Marcao seviyesine çekilebilir. 800-900 bin Euro uygundur.
 
Donk zaten şu an da yürüyerek oynuyor o sebeple çok düşüş yaşamayacaktır. Maaşında ciddi indirim şart tabii. Ömer de Marcao seviyesine çekilebilir. 800-900 bin Euro uygundur.
Donk 500 bin euro + maç başı almalı

Zaten bizden kazandıklarıylw zengin oldu.
 
Donk 500 bin euro + maç başı almalı

Zaten bizden kazandıklarıylw zengin oldu.
Sene sonunda Feg-Belhanda-Çatne-Maicon-Babel'le yolları ayırabilirsek maaşları insani seviyelere çekme şansımız olacak. Donk ve Mariano'yla da düşük garanti ücretlerle, söylediğin gibi maç başı anlaşıp alternatif olarak tutabiliriz. Sadece Muslera ve Falcao kalıyor çok yüksek kazanan. Muslera'ya helali hoş olsun 10 senedir kafayı çevirip de kaleye bakmadık. Bunun muadili her sene 20-25 arada da coşup 30 gol atan forvetinin olması demek bana göre. Falcao da satılsa sevinirim sene sonunda.


Tabii o kontratlarla saydığım adamlar gider mi büyük soru işareti.
 
Gereksiz işler.


Bugün ikisini de serbest bıraksan gidebilecekleri en iyi takım Kasımpaşa olur.
Ordada 250 bin Euro'dan fazla para alamazlar.




__________________________________
Bu rezil futbol da emeği olan herkes bir an evvel defolsun!
 
Sonuna kadar hakettiler lamı cimi yok

Takimin en faydali iki adami bana göre
 
Donk'u salarsan arabacilarla cirkefler hemen ustune atlar. Bizim Babel'de yaptigimiz gibi. Ama bu yasina gore biraz daha diri ve ayaklari saglam basan biri oldugu icin yanlis bir hareket olmaz. Biz 500 versek onlar bir milyon verir. Bizi birakip gider mi onu bilemem. Yapilmasi gereken 500 bin garanti arti mac basi dansoz onerilebilir.
 
Ömer Bayram 750.000
Donk 700.000
 
Iyi oynayan oyuncuga hemen iyilesme ama kotu oynayana kotulesme yok nasil is
 
Geri
Üst Alt