Önlibero Önerim "Michael Ballack"

Ibrahim Eren

Parçalı Üye
Katılım
23 Kasım 2008
Mesajlar
4.514
Tepkime puanı
0
Puan
1.306
Chelsea ile anlasamadilar bugün.. Kendisi Almanyanin son Yillardaki en iyi oyuncusu. malesef bir Sakatlik gecirdi Son Özel macta ve Dünya Kupasina Forma giyemiyecek Almanya´nin takim kaptani Ballack..



Teknigi, Kafa Toplarda hakimiyeti ve cok etkili Sutlari ile Besiktas´taki begendigimiz Farbian Ernst´in iki Gömlek üstü bir Oyuncu...



Ballack Bonservis bedeli ödenmeden alinabiliyor.



Yasi 33 bence en az 2 Sezon oynayabilir zaaten kendi istegide Chelsea´da 2 Sezonluk Kontratdi.



Hay su Önlibero´ya taktiniz. Defansif Orta Saha..!! Rahatladinizmi..! Basligin Yazilis derdine düsenlere selam olsun..! Biz Burda Futbolcu derdindeyiz..!!



MIchael-ballack-wallpaper-10-457x512.jpg
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Katar mı oluyoruz ne ..
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Çok iyi olur gelse,sanmam.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Ön libero değil bu adam.4-3-3'te şurda oynar:



-------DMF



DMC--------AMC



Yani iki yönlü ama defansif özellikleri fazla oyuncu.Oraya da cuk oturur.Ama yaşlandı.Daha gencini alsak daha iyi olur.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Ön libero olarak? Je ne sais pas.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Ön libero değil bu adam.4-3-3'te şurda oynar:



-------DMF



DMC--------AMC



Yani iki yönlü ama defansif özellikleri fazla oyuncu.Oraya da cuk oturur.Ama yaşlandı.Daha gencini alsak daha iyi olur.



Para yok maalesef, gencine 5m'ten fazla bonservis odemez yönetim.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Bu adamın bonservisinin olmaması yıllık 4-5 milyon Euro istemiyecek olması anlamına gelmiyor :D
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Balack gitse gitse M'Glackbach a gider yanlış yazdım ama olsun :D
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Mali olarak çok ağır olur bu transfer.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Bu adamın bonservisinin olmaması yıllık 4-5 milyon Euro istemiyecek olması anlamına gelmiyor :D

bunu en fazla isteyecegi 2.5 Milyon Euro.. Almanlar öyle Brezilyalilar gibi degil. Kewell kaca oynadiysa Ballackta okadar alir..
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Biliyorum, ama bütçemiz 5M Lira. Sadece bonservisler için.

@Onur
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Ön libero değil bu adam.4-3-3'te şurda oynar:



-------DMF



DMC--------AMC



Yani iki yönlü ama defansif özellikleri fazla oyuncu.Oraya da cuk oturur.Ama yaşlandı.Daha gencini alsak daha iyi olur.

Katiliyorum.. Önlibero derkende Deffensif Orta Saha demek istiyorum ben..
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



yıllık ücreti bizi aşmayacak olsa çok iyi bir transfer olurdu..
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Aga adamın peşinde Schalke var,4-5 istese Schalke niyetlenmez.4-5'i Chelsea'de alır,yarısı vergiye zaten.Rahat olun.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Aga adamın peşinde Schalke var,4-5 istese Schalke niyetlenmez.4-5'i Chelsea'de alır,yarısı vergiye zaten.Rahat olun.

Aynen bu Konuya deginecektim.. Futbolcuya Yüksek Ücret Alman Ligi vermiyor zaaten. Demekki bu Adam az aliyorki Schalke istiyor..
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Bu yıla ayırdığımız bütçe bahsi geçen futbolcunun yıllık ücretini anca karşılar. Ayrıca açıklamalar, davranışlar savaçı bir kadro yaratmaya çalıştığımızı gösteriyor. Ballack futbolunun son baharında bize bu ihtiyaçları giderecek şekilde katkı verir mi, vermez.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Ballack iyi futbolcu ama ön libero olmaz.
 
Cevap: Önlibero Önerim "Michael Ballack"



Arkadaslar...



Ballack cok yüksek Para alan bir Futbolcu degil öyle olsa bile Schalke pesine düsmezdi..



Ballack Alman Futbolcusu, Alman Futbolcusu nasil disiplinlidir siz de bilirsiniz.. Alman Futbolcu Savasan Futbolcudur..



Alman Futbolcusu hic bencilde degildir.. Almanyada siradan Futbolcular Ernst ve Fink sizlere örnekl olmalidir bence ben burda Ballack´dan bahsediyorum...



Ballack Tas catlasa Elano kadar para alir ki sanmiyorum onun alacagi para anca Kewell kadardir..



Siz bunu Carlos gibi Paragöz disiplinsiz Brezilyalilara benzetmeyin..
 
Geri
Üst Alt