Otobüste Alman Usulü!

kurdan ve geleneksel türk yapısından o da belki zarar ederler daha çok. bunlaarın aksi sana saçma gelen ne war ?

Ucuz otobüs konsepti pek tercih edilen bir şey değil ülkede. Üstelik yapıları ve uyguladıkları yöntemler nedeniyle fiyat konusunda asla rekabet edemeyecekleri firmalar da var. 54 kişilik otobüste 4 kişi taşıyınca maliyetler düşmez. Kim nereye oturursa fikri de oldukça riskli.
 
Ucuz otobüs konsepti pek tercih edilen bir şey değil ülkede. Üstelik yapıları ve uyguladıkları yöntemler nedeniyle fiyat konusunda asla rekabet edemeyecekleri firmalar da var. 54 kişilik otobüste 4 kişi taşıyınca maliyetler düşmez. Kim nereye oturursa fikri de oldukça riskli.
kim nereye otursun kültüre göre degişkenlik gösterebilir ki risk cidden var ama flixbus'un marketing alanı ve hitabı nereye olucak o önemli.
yani yemek,muavin veya bilmedigim şeyler uzun vaadede fazlasıyla kar edebilirsin ki wall-mart stratejisine yakın şeyler bunlar. hizmeti olabildigince salt hale getirip sürümden kazanmak ki pegasus-thy karşılaştırmasından da belli bir mantık elde edebiliriz sank
 
Otobüs bilet fiyatları gereksiz pahalı zaten iyice içine edin de hiç yolcu bulamayın
 
Amerikada egitim aldigim donemde Bostondan New York sehrine flixbus ile yolculuk yapmistik. Gecenin 3u sehir merkezinden uzak ucuve bir sokakta 70 kisi falan bekledik galiba. Otobus gelince millet hurraa iceriye dolustu. Sirada onumdeki yasli teyzeye fazla yuklenmeyeyim diye diye 3 saat muavin koltugunda geçti yolculuk.

Dedim bu bana biryerden tanidik geliyor. Amerikayi içten fethetmisiz. Dolmuş usulü.

New York- New Jersey minibusleri var zaten.
 
bizde şöyle olur büyük ihtimal, sağ taraf kadınlar sol taraf erkekler istediği yere otursun olur o yüzden 54 kişilik araçta 28. erkeğe bilet satılmaz ya da satılırsa bile kadın tarafında 27. bilet satılmaz gibi bir durum olur zaten git gide kötü şartlara inen otobüs yolculuğu daha da bitse de gitsek moduna iner
 
Bu sektor hakkinda hicbir bilgim yok ama numarasiz koltuk nasil bir maliyet avantaji saglayacak anlayamadim

Ayrica maliyet kalemlerinin toplam icindeki payi burada avrupa ve abd’ye gore eminim cok farklidir, en azindan Turkiye’de ana maliyet kalemi mazot, sofor ve otobusun amortismanidir diye tahmin ediyorum

Yani avrupada otobuse muavin koymayinca atiyorum %30 tasarruf ediyorsan bu Turkiye’de %15 bile olmayabilir
Otobusun amortismani da vergi gibi sebeplerden burada maliyet icnde daha yuksek bir kalemdir diye dusunuyorum
Mutlaka hesabini yapmislardir ama daha baska farkliliklarla da karsilasirlar eminim

Yani kesinlile tasarruf edemeyecekleri kalemletin payi bizde cok daha yuksektir, tasarruf edebilecekleri kalemlerin payi da disariya gore cok kucuktur bence

Bir de Turk’ler evet disariya gore fakirdir ama 20-30 TL icin cok boktan bir seyahate katlanmaz gibi geliyor
Bizdeki para mefhumu onlara gore cok farkli
Bir sure sonra “Ölsem bir daha binmem” seklinde bir solganlari olabilir
 
İlk yapacakları iş Kamil Koç gişelerini bürolarını kapatmak olacakmış. Herşey tamamen sanal alem üzerinden yürütülecekmis. Bilet kesme vs.. Gibi işler olmayacak.
Satılalı 3 ay olmuş zaten şoförler maaşını 3 aydır flixbus den alıyormuş.

36752144-32694874.jpg

Envoyé de mon Huawei P30 en utilisant Tapatalk
 
leo boş yaapma


random koltuk modernizmi bu ülke kaldıramıyorsa haremlik selamlık müstahaktır.

hızlı trende bile kadın yanına veya erkek yanına karşı cins oturamıyor. koşullar zaten cinsiyetçiligi hazırlıyor. kek mek derken alt metinde zaten bagnaz bir şekilde yerinde sayıyor ülke. neyseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kek
 
Geri
Üst Alt