Ramazan Ayında Tam Kapanmaya Gidilir mi?

Benim önerim tümüyle yasaklar kalksin, Maske takilmasin herkes bu virüsü kapacak ve vücut kendi kendine antikor üretecek ve normal grip statüsüne inecek, ben dahil tanidigim en az 200 kisi Korona oldu sadece 1 tanesi hayatini kaybetti, oda astim hastasiydi..yoksa millet kafayi yiyecek bu krizi hiçbir gelişmiş ülke dahi kapatarak toparlayamaz, örnek çalistigim Fabrika Almanya'da 8/1 Korona hastasi var ama birak kapatmayi tatilde bile çaliştirdilar, Merkel kapatilsin dedi 2 gün sonra işveren ve Halk baskisi yüzünden özür dileyip geri adim atti..
 
Benim önerim tümüyle yasaklar kalksin, Maske takilmasin herkes bu virüsü kapacak ve vücut kendi kendine antikor üretecek ve normal grip statüsüne inecek, ben dahil tanidigim en az 200 kisi Korona oldu sadece 1 tanesi hayatini kaybetti, oda astim hastasiydi..yoksa millet kafayi yiyecek bu krizi hiçbir gelişmiş ülke dahi kapatarak toparlayamaz, örnek çalistigim Fabrika Almanya'da 8/1 Korona hastasi var ama birak kapatmayi tatilde bile çaliştirdilar, Merkel kapatilsin dedi 2 gün sonra işveren ve Halk baskisi yüzünden özür dileyip geri adim atti..
O astım hastası senin çok yakının olabilir. Ölmesini göze mi alacaksın?
 
Aşı ile ilgili tek kelime ettim mi ben?
Farkinda degilmisin bilmiyorum ama tek çözüm aşı diye insanlar üzerinde baski kuruyorlar, ömür boyu 4 duvar arasina saklanamayiz, 8 milyar insana aşiyi vuracaklar kaçış yok, kobay gibi kullanacaklar bizi,bütün hayatini kaybeden insanlara Korona'dan öldü diyorlar...
 
Farkinda degilmisin bilmiyorum ama tek çözüm aşı diye insanlar üzerinde baski kuruyorlar, ömür boyu 4 duvar arasina saklanamayiz, 8 milyar insana aşiyi vuracaklar kaçış yok, kobay gibi kullanacaklar bizi,bütün hayatini kaybeden insanlara Korona'dan öldü diyorlar...
Senin söylediğin ''herkese bulaşsın'' ile bitmeyeceğini biliyorsun değil mi? Can senin ya da yakınının olmayınca daha kolay harcanabilir geliyor sana.
 
Tam kapanma diye bir şey yok adı öyle olsa da çalışanlar metrobusle işe gittiği sürece anca temiz hava almak ve yürüyüş yapmak yasaklanır, he bütün şirketlerin ve kamunun zararını karşılayıp halka da belli bi ödenek verilirse yapılır ama .... :)

SM-A505F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Ayrıca ben klostrofobik insanım 20 gün 1 ay eve kapanmam ölmekle eşdeğer, hayatımdan 1 ayı dahi olsa hapis yaşamak istemiyorum, bir şeyleri isterken diğer insanları da düşünelim. ( dışarı çıktığımda tek başıma maskem kapalı ve diğer insanlara 2 metre mesafe bırakıyorum)

SM-A505F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Tam kapanma dediğiniz ne oluyor? Herkes tutturmuş bir tam kapanma türküsü. İllaki dışarıda insanlar olacak. Tam kapanma falan geçiniz bunları. 1 yıl geçmiş, insanların artık evde oturmak canına tak etmiş durumda. Tam kapanma yerine aşılama konusunda bir şeyler yapmaları lazım.
 
Geri
Üst Alt