Ricardo Quaresma Beşiktaş'ta | 3 yıl için 11m. Euro

Katılım
4 Temmuz 2009
Mesajlar
10.571
Tepkime puanı
1
Puan
1.363
Beşiktaş'ın, Inter'in yıldız oyuncusu Ricardo Quaresma ile ilgilendiği iddia edildi!..



Transfermarketweb.com'un haberine göre siyah beyazlılar, 25 yaşındaki Portekizli oyuncu için 11 milyon Euro'luk rekor bir teklifte bulundu!..



Geçtiğimiz sezon Porto'dan Inter'e transfer olan Quaresma, devre arasında İngiltere'nin Chelsea takımına kiralanmıştı.



MARATON.COM.TR / BORA EĞRİÇAYIR
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Bu Beşiktaş ile Trabzon transfer özürlü takımlar.. valla lan
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Quaresma:"Tello büyük oyuncu.Onun gibi bir oyuncunun olduğu mevkide oynama şansım yok, ben ise ilk 11 oynayabileceğim bir takıma gitmek istiyorum."



:D
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



BJK alabilir bence. ama bakınca adamlarda kontenjan yok. Beşiktaş alsın isterim. ligimize renk gelsin. :f68.gif:
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



:D Quaresma Bjk'ye gelsin ben kendimi uzay'a fırlatırım. :D
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Kaç yıldır medya şu adamı bir takıma gönderemedi...
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



çok zor...alma ihtimali bizim quaresma'yı getirme ihtimalimizin yarısı falan!
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Beşiktaş Quaresma ile büyük ölçüde anlaştı,fakat tek sorun Quaresma'nın küçük çocugu Aqua'nın okulu. :D:P
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



beyler niye alamasınlar? adamlarda para var bir kere. CL'ye direkt katılıyorlar. geçen sezon FB 14 milyon € almıştı CL'ye katıldığı için. Türkiye Kupası ve şampiyonluktan da para kazandılar. ayrıca zaten Demirören para harcamayı seviyor. BJK saçma hamlelerle parasını tüketiyor ancak bir bomba patlatacak paraları var hala.



yalnız diğer taraftan ihtiyaçları olmayan bir oyuncu ve kontenjanları yok.
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



beyler niye alamasınlar? adamlarda para var bir kere. CL'ye direkt katılıyorlar. geçen sezon FB 14 milyon € almıştı CL'ye katıldığı için. Türkiye Kupası ve şampiyonluktan da para kazandılar. ayrıca zaten Demirören para harcamayı seviyor. BJK saçma hamlelerle parasını tüketiyor ancak bir bomba patlatacak paraları var hala.



yalnız diğer taraftan ihtiyaçları olmayan bir oyuncu ve kontenjanları yok.



Bonservisini verdiler diyelim,Quaresma gelmek ister mi BJK'ye ? :rolleyes:
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Küfür kısaltması yapmak yasaktır...
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



beyler niye alamasınlar? adamlarda para var bir kere. CL'ye direkt katılıyorlar. geçen sezon FB 14 milyon € almıştı CL'ye katıldığı için. Türkiye Kupası ve şampiyonluktan da para kazandılar. ayrıca zaten Demirören para harcamayı seviyor. BJK saçma hamlelerle parasını tüketiyor ancak bir bomba patlatacak paraları var hala.



yalnız diğer taraftan ihtiyaçları olmayan bir oyuncu ve kontenjanları yok.



İstedikleri kadar paraları olsun.Bir kere marka değeri yok bjknin.
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Beşiktaşın bu oynucuyu almaya parası değil, prestiji ve imajı yetmez..
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Çok yanlış bir transfer politikası olur.Beşiktaş'ın o bölgeye ihtiyacı yok.
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Bu herifin adi bizle gecerken olabilir diyoruz ama baskasiyla ismi anilinca kafa geciyoruz yakismiyor bize arkadaslar.
 
Cevap: Beşiktaştan Quaresma bombası



Quaresma beşiktaşa gelirse bikini değil tanga giyerim
 
Geri
Üst Alt