Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''

Targutay Sabancı

Apartman yöneticisi
10 Numara!
Katılım
25 Kasım 2008
Mesajlar
13.260
Tepkime puanı
11.770
Puan
2.168
Rijkaard'ın, ilk 11'inin banko ismi gurbetçi futbolcu için 'yetersiz' dediği öğrenildi. Yöneticiler şaşırdı, Barış ise şokta.



G.Saray'da kendisini transfer eden Kalli dahil, Skibbe ve Bülent Korkmaz'ın ilk 11'de hep banko oynattığı Barış Özbek, Rijkaard'ın gözüne giremedi! Hollandalı hocanın, şu ana kadar yapılan çalışmaları baz alarak gurbetçi oyuncu için 'yetersiz' raporu verdiği ortaya çıktı. HIRSLI ve mücadeleci futboluyla hiçbir hocanın vazgeçemediği Barış için Rijkaard'ın

olumsuz



Fotomaç
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Kimin haberi bu?
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Rijkaard'ın, ilk 11'inin banko ismi gurbetçi futbolcu için 'yetersiz' dediği öğrenildi. Yöneticiler şaşırdı, Barış ise şokta.



G.Saray'da kendisini transfer eden Kalli dahil, Skibbe ve Bülent Korkmaz'ın ilk 11'de hep banko oynattığı Barış Özbek, Rijkaard'ın gözüne giremedi! Hollandalı hocanın, şu ana kadar yapılan çalışmaları baz alarak gurbetçi oyuncu için 'yetersiz' raporu verdiği ortaya çıktı. HIRSLI ve mücadeleci futboluyla hiçbir hocanın vazgeçemediği Barış için Rijkaard'ın

olumsuz



kaynak hangi basın organı acaba :confused:
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



ahahaha. çok doğru söylemiş. ama sallama haber galiba. kaynak yazmayı da öğrenemedik henüz.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



:) Aslanım bee diye daldım topiğe üzüldüm yalan olmasına.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Bence barış pas özürlüsü sadece deli danalar gibi koşuyor ve fizik gücü.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



barış zaten galatasaray'da bir rotasyon oyuncusu olarak kalmalı.fotomaç ise yarına kendisine transfer haberi yapacak zemin hazırlıyor...
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Yalan haber fakat bence Barış'ın gönderilmesi yanlış olur.En azından rotasyonda kullanılabilir ;)
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



2 metreye pas atamayan adam,Usain Bolt pres yapmayı bilse daha bile faydalı olur barıştan.



O derece :D
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Barış'ı hemen takımdan yollamayın da evet topla oynama konusunda çok zayıf. Ama kendini geliştirebileceğini düşünüyorum.



Bana göre ilk 11'de asla oynayamaz. Fakat ilk 18 dışına atmanın gereği de yok.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Keşke doğru olsa hiç sevmediğim bi oyuncu...
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Barış'ı hemen takımdan yollamayın da evet topla oynama konusunda çok zayıf. Ama kendini geliştirebileceğini düşünüyorum.



Bana göre ilk 11'de asla oynayamaz. Fakat ilk 18 dışına atmanın gereği de yok.



2 senedir aynı barış hiç geliştiremedi.Ama bakalım.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



barışı oynatacağımıza bi kere paraya kıyıp nuri şahin veya nuri şahin gibi bir topçu alsak keşke ama zor işte
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Eh, yuh artik be fotomac!!!
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Bence de bu sene Kadro oyuncusu olcak ama gine çogu maçta sonrada olsada oynar.
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Serhat çıkarıyor böyle haberleri..Ama yıpratamayacak Barışı.. :D
 
Cevap: Rijkaard: ''Barış Özbek Yetersiz''



Barış'ı hemen takımdan yollamayın da evet topla oynama konusunda çok zayıf. Ama kendini geliştirebileceğini düşünüyorum.



Bana göre ilk 11'de asla oynayamaz. Fakat ilk 18 dışına atmanın gereği de yok.



Katılıyorum.Kendini geliştirebilir,savrukluğunu başından atar,pas yüzdesini geliştirir ise 18de kalabilcek bir oyuncu barış.Haber elbetteki yalan ama barışıda bir kalemde silmemek ve yeni sistemde ona şans tanımak gereklidir.
 
Geri
Üst Alt