Beraberlik ve galibiyet gollerini ilk yarıda bulacaktık.Kopenhag önce olmasına rağmen çok çekingen ve dağınık oynuyordu.Ama Burak'ın atamadığı o gol maalesef bizi bitirdi.İkinci yarı da pozisyon bulamadık.
Mancini gerçekten üst düzey bir taktisyen.Kimse beklemezken 4-4-2 çıkardı takımı ,gerçekten de ilk yarıda iyi oynadık ama golü atmalıydık.İkinci yarı Kopenhan kalenin önüne otobüsü çekti,bizim de yapacağımız pek bir şey kalmadı.Daha hafta sonu Barça Espanyol'a 1 golü çok zor atabildi.Biz de Juventus'tan 1 puanı böyle aldık,belki Amrabat geri zekalısı olmasa 1-0 yenecektik orada.Ama kısmet.Eleştireceğim nokta oyundan Aydın yerine Burak'ı almamasaydı.
En azından hoca bir şeyleri deniyor kötü oluyorsa ısrar etmiyor.2.yarı önce 4-2-3-1 oynadık Bruma forvet arkası oynuyordu olmayınca hoca Ceyhun'u alarak Selçuk'u ileri attı bir iki pozisyon bulduk devamını getiremedik sonra hoca 3-5-2 ye döndü.Ama olmadı.Artık önümüze bakmak lazım...