ŞL 13/14 B Grubu 5. Maç | Real Madrid 4-1 Galatasaray | M.S | 27 Kasım

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478


sampiyonlarligi.png




realmadrid.png
c80ecv.png
88f85gs.png






r.madrid-bernabeu1.jpg





 
Tek teselli , maçın şifreli kanaldan yayınlanacak olması. :m05:
 
tek totetim dsmartta daha yenilmememiz. 5-6 olmasin yeter.
 
Iddaa bize 4 handikap acarsa anca iddaada berabere kaliriz. O da belki.Aci ama gorunen bu.
 
Efsanevi bir galibiyet alır mıyız acaba!!! Avrupa da farklı oynuyoruz sonuçta...
 
Eboue sagbekte oynamaz ise 2-1 Real alir



Eboue sagbekte oynar ise 4-1 Real alir
 
--------------eray--------------

chedjou---gökhan------hakan

dany----------------------------

eboue---------------------------

sabri---------------------bruma

aydın----------------------------

umut---------drogba-----------



bu 11 ronaldoyu durdurur





Çeptalk
 
Ronaldo sakatlandi galiba oyundan cikti (dakika 53)



insallah bize karsi oynayamaz :p



ama ondan sonra hemen iyilessinde izleriz gene:cool:
 
--------------eray--------------

chedjou---gökhan------hakan

dany----------------------------

eboue---------------------------

sabri---------------------bruma

aydın----------------------------

umut---------drogba-----------



bu 11 ronaldoyu durdurur





Çeptalk

Dua edelim de sag tarafta oynamasin.
 
Geri
Üst Alt