Tuchel gelir gelmez büyük fark yarattı Chelsea'de. Tebrikler.
 
1 sene sonra sınır kalkmıştı ama başkan da gitmişken o sezonu atlatabilir miydi bilemiyorum bir de Dursunla çalışabilir miydi o da muamma.

Çalışamazdı admirim.

Bu adam burada herhangi bir başkanla, böylesine mal oyuncu grubuyla çalışmaz. 3-5 maça çıksa hakemleri, federasyonu da görür onlarla da çalışmaz.

Bu adam Türkiye’ye gelse her gün “Tuchel antrenmanda X futbolcuya daldı” haberleri görürüz.
 
city ve chelsea'yi pandemi varken istanbul'a kadar yormaya gerek yok. wembley'de oynasınlar.
 
Cl finalini alsınlar İngiltere ye. Oynatmasınlar İstanbulda, 25 bin kişi izlesin diye mi 1 ay karantinaya giriyoruz arkadaş. Gelecekler bi daha tavan olacak covid sayısı.
 
Yazacağım şey Tuchel Psg’de kalsa takımı finale taşırdı, City’yi elerdi demek değil ama Psg’nin Tuchel’i kovup yarı finalde elenmesi, Tuchel’in yarıda devraldığı, yetenek olarak PSG’ye göre çok daha kısıtlı Chelsea’yi finale taşıması da fena hikaye değil.
 
Son düzenleme:
Chelsea sanki sahada 14 kisilerdi inanilmaz bir taktik bu ya heryerde fazlalardi. City yi boyle kitleyemzler sanirim

CPH1941 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst Alt